Pregled bibliografske jedinice broj: 564400
Udio različitih faktora u formiranju navika tjelesnog vježbanja učenika.
Udio različitih faktora u formiranju navika tjelesnog vježbanja učenika. // 15. ljetna škola kineziologa RH „Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije“
Rovinj, Hrvatska, 2006. str. 174-180 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 564400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Udio različitih faktora u formiranju navika tjelesnog vježbanja učenika.
(Influence of different factors in the formation of students physical exercise habits.)
Autori
Maršić, Tošo ; Paradžik, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
15. ljetna škola kineziologa RH „Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije“
/ - , 2006, 174-180
Skup
15. ljetna škola kineziologa RH „Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije“
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
stavovi; tjelesna aktivnost; učenik; TZK
(attitudes; physical activity; student; Physical Education)
Sažetak
U radu se pokušava utvrditi doprinos nastavnika TZK-a, društvene okoline, obitelji i posebnosti samog učenika/ce, stvaranju navike redovnog tjelesnog vježbanja nakon završene osnovne škole. U tu svrhu primijenjen je instrumentarij za mjerenje akcionog, kognitivnog i afektivnog segmenta stava učenika prema tjelesnom vježbanju, te instrumentarij za mjerenje učeničke percepcije osobina nastavnika, kao i učeničke percepcije vrijednosti koje tjelesno vježbanje ima u njegovoj društvenoj okolini i obitelji. Primjenom regresijske analize utvrđeno je da faktori nastavnik TZK-a, društvena okolina, obitelj i posebnost samog učenika, objašnjavaju 65% varijance navike tjelesnog vježbanja učenika/ca. Parcijalizacijom utjecaja različitih faktora, dodatno je utvrđeno da faktor nastavnik TZK-a objašnjava 35% varijance navike tjelesnog vježbanja učenika/ca, ostatak pripada prije svega utjecaju društvene okoline kod učenika i obiteljskog okruženja kod učenica. Percipirane osobine nastavnika koje najviše doprinose kreiranju poželjnih navika redovnog tjelesnog vježbanja učenika/ca su: povjerenje u nastavnika, percipirana osobnost nastavnika, te njegova stručnost i autentičnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija