Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 564399

Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika.


Maršić, Tošo; Bratanić, Marija
Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika. // 12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.
Rovinj, Hrvatska, 2003. str. 77-81 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso))


CROSBI ID: 564399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika.
(Determining the quality of student-teacher relationships using some indicators of student attitudes.)

Autori
Maršić, Tošo ; Bratanić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“. / - , 2003, 77-81

Skup
12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 22.06.2003. - 26.06.2003

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenička percepcija; nastavnik; TZK
(students perceptions; teacher; Physical Education)

Sažetak
Istraživanje ukazuje na mogućnost dobivanja povratnih informacija o tomu kako učenici doživljavaju profesora TZK-a otkrivajući moguće nesporazume, slaganja i neslaganja u međusobnim odnosima s učeničke točke gledišta. Diskutirane su prednosti koje nudi ovakav način praćenja odnosa učenik-profesor. Primjenom ove vrste praćenja prosvjetni djelatnik dobiva smjernice za unapređivanje svog odnosa s učenicima, što stvara povoljnije uvjete za kvalitetniji rad, uspješniju suradnju i bolji uspjeh. Zaključak: Više vremena i energije treba posveti poboljšanju međuljudskih odnosa budući su oni temelj uspješnosti nastave i cjelokupnog rada u školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tošo Maršić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Maršić, Tošo; Bratanić, Marija
Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika. // 12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.
Rovinj, Hrvatska, 2003. str. 77-81 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
Maršić, T. & Bratanić, M. (2003) Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika.. U: 12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“..
@article{article, author = {Mar\v{s}i\'{c}, To\v{s}o and Bratani\'{c}, Marija}, year = {2003}, pages = {77-81}, keywords = {u\v{c}eni\v{c}ka percepcija, nastavnik, TZK}, title = {Mogu\'{c}nost definiranja kvalitete odnosa u\v{c}enik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova u\v{c}enika.}, keyword = {u\v{c}eni\v{c}ka percepcija, nastavnik, TZK}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mar\v{s}i\'{c}, To\v{s}o and Bratani\'{c}, Marija}, year = {2003}, pages = {77-81}, keywords = {students perceptions, teacher, Physical Education}, title = {Determining the quality of student-teacher relationships using some indicators of student attitudes.}, keyword = {students perceptions, teacher, Physical Education}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font