Pregled bibliografske jedinice broj: 564399
Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika.
Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika. // 12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.
Rovinj, Hrvatska, 2003. str. 77-81 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
CROSBI ID: 564399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika.
(Determining the quality of student-teacher relationships using some indicators of student attitudes.)
Autori
Maršić, Tošo ; Bratanić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.
/ - , 2003, 77-81
Skup
12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 22.06.2003. - 26.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenička percepcija; nastavnik; TZK
(students perceptions; teacher; Physical Education)
Sažetak
Istraživanje ukazuje na mogućnost dobivanja povratnih informacija o tomu kako učenici doživljavaju profesora TZK-a otkrivajući moguće nesporazume, slaganja i neslaganja u međusobnim odnosima s učeničke točke gledišta. Diskutirane su prednosti koje nudi ovakav način praćenja odnosa učenik-profesor. Primjenom ove vrste praćenja prosvjetni djelatnik dobiva smjernice za unapređivanje svog odnosa s učenicima, što stvara povoljnije uvjete za kvalitetniji rad, uspješniju suradnju i bolji uspjeh. Zaključak: Više vremena i energije treba posveti poboljšanju međuljudskih odnosa budući su oni temelj uspješnosti nastave i cjelokupnog rada u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija