Pregled bibliografske jedinice broj: 563539
Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti
Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti // Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2011. str. 168-172 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 563539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti
(Comparison of interactive and traditional teaching)
Autori
Majer, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2011, 168-172
Skup
Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Nastava fizike - postignuća i izazovi
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.04.2011. - 29.04.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava fizike; interaktivna nastava; konceptualno razumijevanje; harmonički oscilator
(physics teaching; interactive teaching; conceptual understanding; harmonic oscillator)
Sažetak
Potaknuti izvrsnim rezultatima kolega s generacijom 2007/08 na kolegiju Osnove fizike 1 i 2 za nastavničke smjerove fizike na PMF-u, nastavili smo u istom interaktivnom ritmu s generacijama 2008/09 i 2010/11. Konceptualno razumijevanje gradiva kod studenata pratili smo pomoću standardiziranih testova koje su studenti rješavali na prvom i zadnjem predavanju odgovarajućeg kolegija. Svi dosadašnji rezultati pokazuju da studenti koji prolaze ovakav način držanja nastave puno bolje napreduju i postižu puno bolje rezultate u konceptualnom razumijevanju nego oni koji slušaju nastavu na predavački način. Stogas smo predavački način zamijenili interaktivnim i na Osnovama fizike 3 i 4. O pripremi i izvedbi interaktivnih vježbi, te našim iskustvima, problemima i uspjesima, možete saznari u ovom predavanju. Kao konkretan oprimjer izabrali smo problem harmoničkog oscilatora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0982887-1006 - Istraživanje hadronskih sustava upotrebom relativističkih projektila (Planinić, Mirko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Marija Majer
(autor)