Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 563539

Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti


Majer, Marija
Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti // Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2011. str. 168-172 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 563539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti
(Comparison of interactive and traditional teaching)

Autori
Majer, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova / Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2011, 168-172

Skup
Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Nastava fizike - postignuća i izazovi

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.04.2011. - 29.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava fizike; interaktivna nastava; konceptualno razumijevanje; harmonički oscilator
(physics teaching; interactive teaching; conceptual understanding; harmonic oscillator)

Sažetak
Potaknuti izvrsnim rezultatima kolega s generacijom 2007/08 na kolegiju Osnove fizike 1 i 2 za nastavničke smjerove fizike na PMF-u, nastavili smo u istom interaktivnom ritmu s generacijama 2008/09 i 2010/11. Konceptualno razumijevanje gradiva kod studenata pratili smo pomoću standardiziranih testova koje su studenti rješavali na prvom i zadnjem predavanju odgovarajućeg kolegija. Svi dosadašnji rezultati pokazuju da studenti koji prolaze ovakav način držanja nastave puno bolje napreduju i postižu puno bolje rezultate u konceptualnom razumijevanju nego oni koji slušaju nastavu na predavački način. Stogas smo predavački način zamijenili interaktivnim i na Osnovama fizike 3 i 4. O pripremi i izvedbi interaktivnih vježbi, te našim iskustvima, problemima i uspjesima, možete saznari u ovom predavanju. Kao konkretan oprimjer izabrali smo problem harmoničkog oscilatora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0982887-1006 - Istraživanje hadronskih sustava upotrebom relativističkih projektila (Planinić, Mirko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Majer (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Majer, Marija
Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti // Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2011. str. 168-172 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Majer, M. (2011) Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti. U: Pećina, P. (ur.)Zbornik radova.
@article{article, author = {Majer, Marija}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2011}, pages = {168-172}, keywords = {nastava fizike, interaktivna nastava, konceptualno razumijevanje, harmoni\v{c}ki oscilator}, title = {Javljanje s terena: interaktivne vje\v{z}be i dalje u prednosti}, keyword = {nastava fizike, interaktivna nastava, konceptualno razumijevanje, harmoni\v{c}ki oscilator}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Majer, Marija}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2011}, pages = {168-172}, keywords = {physics teaching, interactive teaching, conceptual understanding, harmonic oscillator}, title = {Comparison of interactive and traditional teaching}, keyword = {physics teaching, interactive teaching, conceptual understanding, harmonic oscillator}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font