Pregled bibliografske jedinice broj: 561996
Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije
Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije // FASHION DESIGN AND TEXTILE SCIENCE
Zagreb, Hrvatska, 2011. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 561996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije
(Fashion in the Age of Globalisation: From Cultural Capital to Creative Industries)
Autori
Paić, Žarko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Skup
FASHION DESIGN AND TEXTILE SCIENCE
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.01.2011
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
moda; kultura; globalizacija; kreativne industrije; posthumanizam
(fashion; culture; globalization; creative industries; posthumanism)
Sažetak
Sagledavajući modu kao dio identiteta, odnosno kompleksne društvene i kulturne reprezentacijske prakse, rad pokušava izložiti perspektivu uključenja novih znanstvenih paradigmi koje bi nadilazile podjelu na tehničke i humanističke znanosti i pružile mogućnost sintetičkog uvida.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija, Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
264-1890666-2646 - Diskurzivni identitet u izvedbenim umjetnostima; tijela, osobe, intersubjekti (Petlevski, Sibila, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb,
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb
Profili:
Žarko Paić
(autor)