Pregled bibliografske jedinice broj: 561257
Uloga medija u promociji politike kao spektakla
Uloga medija u promociji politike kao spektakla // Makedonski identitet: literatura, jezik, povijest, kultura
Skopje, Sjeverna Makedonija, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 561257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga medija u promociji politike kao spektakla
(The Role of Media in Promotion of Politics as Spectacle)
Autori
Hromadžić, Hajrudin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Makedonski identitet: literatura, jezik, povijest, kultura
Mjesto i datum
Skopje, Sjeverna Makedonija, 07.11.2011. - 08.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
politička ideologija; medijski marketing; kultura spektakla
(Ideology of politics; media marketing; culture of spectacle)
Sažetak
Analizom konkretnih primjera političkih afera propraćenih kroz optiku medija, ukazuje se na spregu između medijske spektakularizacije politike i marketinško-oglašivačke mašinerije, što čini medijski spektakl ideološkom formom našeg tzv. postideološkog svijeta. Zagovara se teza da se radi o ideologiji koja nije vezana uz politiku i političko, već o ideologiji u službi kapitalističko-tržišnih interesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija