Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 561257

Uloga medija u promociji politike kao spektakla


Hromadžić, Hajrudin
Uloga medija u promociji politike kao spektakla // Makedonski identitet: literatura, jezik, povijest, kultura
Skopje, Sjeverna Makedonija, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 561257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga medija u promociji politike kao spektakla
(The Role of Media in Promotion of Politics as Spectacle)

Autori
Hromadžić, Hajrudin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Makedonski identitet: literatura, jezik, povijest, kultura

Mjesto i datum
Skopje, Sjeverna Makedonija, 07.11.2011. - 08.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
politička ideologija; medijski marketing; kultura spektakla
(Ideology of politics; media marketing; culture of spectacle)

Sažetak
Analizom konkretnih primjera političkih afera propraćenih kroz optiku medija, ukazuje se na spregu između medijske spektakularizacije politike i marketinško-oglašivačke mašinerije, što čini medijski spektakl ideološkom formom našeg tzv. postideološkog svijeta. Zagovara se teza da se radi o ideologiji koja nije vezana uz politiku i političko, već o ideologiji u službi kapitalističko-tržišnih interesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Hajrudin Hromadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hromadžić, Hajrudin
Uloga medija u promociji politike kao spektakla // Makedonski identitet: literatura, jezik, povijest, kultura
Skopje, Sjeverna Makedonija, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Hromadžić, H. (2011) Uloga medija u promociji politike kao spektakla. U: Makedonski identitet: literatura, jezik, povijest, kultura.
@article{article, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2011}, keywords = {politi\v{c}ka ideologija, medijski marketing, kultura spektakla}, title = {Uloga medija u promociji politike kao spektakla}, keyword = {politi\v{c}ka ideologija, medijski marketing, kultura spektakla}, publisherplace = {Skopje, Sjeverna Makedonija} }
@article{article, author = {Hromad\v{z}i\'{c}, Hajrudin}, year = {2011}, keywords = {Ideology of politics, media marketing, culture of spectacle}, title = {The Role of Media in Promotion of Politics as Spectacle}, keyword = {Ideology of politics, media marketing, culture of spectacle}, publisherplace = {Skopje, Sjeverna Makedonija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font