Pregled bibliografske jedinice broj: 561025
Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskog jezika i književnosti
Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskog jezika i književnosti // Magistra Iadertina, 4. (2009), 4.; 145-159 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 561025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskog jezika i književnosti
(Encouraging Creativity in teaching croatian Language and Literature)
Autori
Vrsaljko, Slavica ; Ivon, Katarina
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 4.
(2009), 4.;
145-159
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
HNOS; kreativnost; odgojno-obrazovni proces; timski rad; mentalne mape
(Croatian language lessons; CNES; creativity; team work; mental maps)
Sažetak
HNOS kao novi pristup planiranju, standardiziranju i izvođenju obrazovnog procesa poticao je nove metode rada koje su u središte interesa stavljale samog učenika i njegove obrazovne potrebe radi poticanja aktivnosti i veće kreativnosti. Odabirom različitih oblika i metoda rada učitelj nastoji nastavni proces učiniti kvalitetnijim, sadržajnijim i primjerenijim dobi učenika s kojima radi. U osnovnoškolskoj nastavi HNOS je predviđao razvoj kreativnih sposobnosti kod učenika, ali i kod nastavnika. Cilj je postići trajna uporabna znanja te se nastoji stečeno znanje i vještine primijeniti na nove nastavne sadržaje. U radu se razmatra primjena novih nastavnih modela i metoda u realizaciji nastavnog sata, s posebnim osvrtom na umne mape i timski rad. Analizira se primjena spomenutih nastavnih metoda u nastavnim područjima hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI