Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 560363

Uvođenje i primjena strategije marketinga


Butigan, Ružica
Uvođenje i primjena strategije marketinga // Strategije marketinga / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 438-443


CROSBI ID: 560363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje i primjena strategije marketinga
(Implementation and appliaction of marketing strategies)

Autori
Butigan, Ružica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Strategije marketinga

Urednik/ci
Renko, Nataša

Izdavač
Naklada Ljevak

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
438-443

ISBN
978-953-303-079-1

Ključne riječi
uvođenje, primjena, strategije marketinga
(implementation, application, marketing strategies)

Sažetak
U knjizi "Strategije marketinga" poglavlje "Uvođenje i implementacija strategije marketinga" obrađeno je na primjeru "Four Points by Sheraton Panorama hotelu".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Brečić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Butigan, Ružica
Uvođenje i primjena strategije marketinga // Strategije marketinga / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 438-443
Butigan, R. (2010) Uvođenje i primjena strategije marketinga. U: Renko, N. (ur.) Strategije marketinga. Zagreb, Naklada Ljevak, str. 438-443.
@inbook{inbook, author = {Butigan, Ru\v{z}ica}, editor = {Renko, N.}, year = {2010}, pages = {438-443}, keywords = {uvo\djenje, primjena, strategije marketinga}, isbn = {978-953-303-079-1}, title = {Uvo\djenje i primjena strategije marketinga}, keyword = {uvo\djenje, primjena, strategije marketinga}, publisher = {Naklada Ljevak}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Butigan, Ru\v{z}ica}, editor = {Renko, N.}, year = {2010}, pages = {438-443}, keywords = {implementation, application, marketing strategies}, isbn = {978-953-303-079-1}, title = {Implementation and appliaction of marketing strategies}, keyword = {implementation, application, marketing strategies}, publisher = {Naklada Ljevak}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font