Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559756

Reformske smjernice predškolskog odgoja s posebnim osvrtom na nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje


Vican, Dijana
Reformske smjernice predškolskog odgoja s posebnim osvrtom na nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje // Mirisi djetinjstva, 1 (2011), 7-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 559756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reformske smjernice predškolskog odgoja s posebnim osvrtom na nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje
(Reform guidelines for preschool education with special emphasis on the national curriculum framework for preschool education, general compulsory and secondary education)

Autori
Vican, Dijana

Izvornik
Mirisi djetinjstva (1845-772X) 1 (2011); 7-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
reformske smjernice predškolskog odgoja; kompetencijski pristup; okvirni kurikulum; vrijednosti nacionalnog okvirnog kurikuluma; obrazovna kvalifikacija odgojitelja
(reform guidelines for preschool education; competence-based approach; curriculum framework; values of the national curriculum framework; preschool teacher educational qualification)

Sažetak
U radu se prikazuju reformske smjernice predškolskog odgoja na temelju deskripcije stanja i objašnjenja temeljnih obilježja predškolskog odgoja. Budući da Nacionalni okvirni kurikulum pretpostavlja istu metodologiju i tehnologiju za izradu nacionalnog kurikuluma za predškolski odgoj, autorica objašnjava značenje kompetencijskog pristupa koji za odgojno-obrazovnu praksu pretpostavlja definiranje očekivanih odgojno-obrazovnih postignuća djeteta prema razvojnim ciklusima. U radu se navodi temeljna kurikulumska struktura – vrijednosti, odgojno-obrazovna područja, a posebno se objašnjava forma okvirnoga kurikuluma, te obrazovna kvalifikacija odgojitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-2692634-2636 - Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo (Vican, Dijana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Dijana Vican (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vican, Dijana
Reformske smjernice predškolskog odgoja s posebnim osvrtom na nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje // Mirisi djetinjstva, 1 (2011), 7-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vican, D. (2011) Reformske smjernice predškolskog odgoja s posebnim osvrtom na nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje. Mirisi djetinjstva, 1, 7-21.
@article{article, author = {Vican, Dijana}, year = {2011}, pages = {7-21}, keywords = {reformske smjernice pred\v{s}kolskog odgoja, kompetencijski pristup, okvirni kurikulum, vrijednosti nacionalnog okvirnog kurikuluma, obrazovna kvalifikacija odgojitelja}, journal = {Mirisi djetinjstva}, volume = {1}, issn = {1845-772X}, title = {Reformske smjernice pred\v{s}kolskog odgoja s posebnim osvrtom na nacionalni okvirni kurikulum za pred\v{s}kolski odgoj, op\'{c}e obvezno i srednjo\v{s}kolsko obrazovanje}, keyword = {reformske smjernice pred\v{s}kolskog odgoja, kompetencijski pristup, okvirni kurikulum, vrijednosti nacionalnog okvirnog kurikuluma, obrazovna kvalifikacija odgojitelja} }
@article{article, author = {Vican, Dijana}, year = {2011}, pages = {7-21}, keywords = {reform guidelines for preschool education, competence-based approach, curriculum framework, values of the national curriculum framework, preschool teacher educational qualification}, journal = {Mirisi djetinjstva}, volume = {1}, issn = {1845-772X}, title = {Reform guidelines for preschool education with special emphasis on the national curriculum framework for preschool education, general compulsory and secondary education}, keyword = {reform guidelines for preschool education, competence-based approach, curriculum framework, values of the national curriculum framework, preschool teacher educational qualification} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font