Pregled bibliografske jedinice broj: 558940
Poticanje kritičkoga mišljenja u nastavi hrvatskoga jezika
Poticanje kritičkoga mišljenja u nastavi hrvatskoga jezika, 2009., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 558940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kritičkoga mišljenja u nastavi hrvatskoga jezika
(Stimulation of critical thinking in Croatian language teaching)
Autori
Knežević, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
12.06
Godina
2009
Stranica
67
Mentor
Bognar, Branko
Ključne riječi
kritičko mišljenje ; nastava hrvatskog jezika ; akcijsko istraživanje
(critical thinking ; Croatian language teaching ; action research)
Sažetak
Polazeći od sljedećih ciljeve: naučiti djecu kako nova znanja uklopiti u postojeća, potaknuti kod djece kritičko razmišljanje, poboljšati razredno ozračje te omogućiti stidljivijoj djeci da dođu do izražaja ostvareno je akcijsko istraživanje. Kriteriji su bili: učenici novo gradivo povezuju sa starim, učenici surađuju, otvoreno iznose svoje mišljenje i ideje i više se uključuju u nastavu. Planirane aktivnosti pobudile su u djeci kritičko mišljenje, za vrijeme diskusije borila su se čvrsto vjerujući u svoje argumente i otvorenije su iznosila svoje ideje. Bitno se popravila i uključenost stidljive i šutljive djece koja su kako je istraživanje napredovalo sve više sudjelovala na satu. Pokazala su svoje sposobnosti kroz glumu, čitanje sastava i druge metode koje su pridonjele i većoj suradnji među učenicima. Na taj način se i razredno ozračje popravilo. Sve su to male, ali važne promjene koje dokazuju uspješnost ovog istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(mentor)