Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 558587

Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi


Bežen, Ante; Puljak, Lucija
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi // Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika / Bežen, A., Majhut, B. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. (ostalo, nije recenziran, sažetak)


CROSBI ID: 558587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi
(Pupil`s developmental abilities and teacher`s expectations of language communication at an early school age)

Autori
Bežen, Ante ; Puljak, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika / Bežen, A., Majhut, B. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010

Skup
Četvrti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
konkretne intelektualne operacije; vanjsko vrjednovanje; egocentrično ponašanje učitelja; jezično motrište učenika; prazni verbalizam
(concrete intellectual operations; external evaluation; egocentric teacher behavior; pupil`s language observation; empty verbalization)

Sažetak
Dječji je intelektualni razvoj u mlađoj školskoj dobi obilježen konkretnim mišljenjem. Zbog toga točan i logičan zaključak učenici mogu donijeti samo na temelju konkretnih operacija ili stvarnoga iskustva. Nasuprot tome, pri obradi pisanoga teksta očekuje se da razumiju i objašnjavaju pojave i procese o kojima nemaju neposrednoga iskustva, koje su hipotetske i apstraktne. To često nadilazi njihove jezičnointelektualne mogućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
100-1001677-0938 - Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj (Baranović, Branislava, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lucija Puljak (autor)

Avatar Url Ante Bežen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bežen, Ante; Puljak, Lucija
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi // Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika / Bežen, A., Majhut, B. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. (ostalo, nije recenziran, sažetak)
Bežen, A. & Puljak, L. (2010) Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi. U: Bežen, A., Majhut, B. (ur.)Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika.
@article{article, author = {Be\v{z}en, Ante and Puljak, Lucija}, year = {2010}, keywords = {konkretne intelektualne operacije, vanjsko vrjednovanje, egocentri\v{c}no pona\v{s}anje u\v{c}itelja, jezi\v{c}no motri\v{s}te u\v{c}enika, prazni verbalizam}, title = {U\v{c}enikove razvojne mogu\'{c}nosti i u\v{c}iteljeva o\v{c}ekivanja u jezi\v{c}noj komunikaciji u ranoj \v{s}kolskoj dobi}, keyword = {konkretne intelektualne operacije, vanjsko vrjednovanje, egocentri\v{c}no pona\v{s}anje u\v{c}itelja, jezi\v{c}no motri\v{s}te u\v{c}enika, prazni verbalizam}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Be\v{z}en, Ante and Puljak, Lucija}, year = {2010}, keywords = {concrete intellectual operations, external evaluation, egocentric teacher behavior, pupil`s language observation, empty verbalization}, title = {Pupil`s developmental abilities and teacher`s expectations of language communication at an early school age}, keyword = {concrete intellectual operations, external evaluation, egocentric teacher behavior, pupil`s language observation, empty verbalization}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font