Pregled bibliografske jedinice broj: 558587
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi // Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika / Bežen, A., Majhut, B. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. (ostalo, nije recenziran, sažetak)
CROSBI ID: 558587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi
(Pupil`s developmental abilities and teacher`s expectations of language communication at an early school age)
Autori
Bežen, Ante ; Puljak, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika
/ Bežen, A., Majhut, B. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010
Skup
Četvrti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
konkretne intelektualne operacije; vanjsko vrjednovanje; egocentrično ponašanje učitelja; jezično motrište učenika; prazni verbalizam
(concrete intellectual operations; external evaluation; egocentric teacher behavior; pupil`s language observation; empty verbalization)
Sažetak
Dječji je intelektualni razvoj u mlađoj školskoj dobi obilježen konkretnim mišljenjem. Zbog toga točan i logičan zaključak učenici mogu donijeti samo na temelju konkretnih operacija ili stvarnoga iskustva. Nasuprot tome, pri obradi pisanoga teksta očekuje se da razumiju i objašnjavaju pojave i procese o kojima nemaju neposrednoga iskustva, koje su hipotetske i apstraktne. To često nadilazi njihove jezičnointelektualne mogućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0938 - Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj (Baranović, Branislava, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb