Pregled bibliografske jedinice broj: 557653
Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja
Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja. Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2010 (monografija)
CROSBI ID: 557653 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izborne kampanje u Hrvatskoj. Dvije studije o tri izborna nadmetanja
(Election Campaigns in Croatia: Two Studies on Three Electoral Contests)
Autori
Lalić, Dražen, Kunac, Suzana
Ostali urednici
Zakošek, Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2010
Stranica
180
ISBN
978-953-6457-55-7
Ključne riječi
izbori; kampanje; mediji
(elections; campaigns; media)
Sažetak
U knjizi se prezentiraju rezultati istraživanja izbornih kampanja u Hrvatskoj 2003. i 2007. godine koja su provedena u sklopu rada na projektima "Izbori, stranke i parlament u Republici Hrvatskoj" i "Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike". Knjiga sadrži dvije studije, od kojih se perva odnosi na usporedbu televizijskog oglašavanja stranaka u kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj, a u drugoj se analizira utjecaj kampanja HDZ-a i SDP-a na ishod izbora 2007. kod nas. Istraživanja na osnovu kojih su napisane te dvije studije provedena su različitim metodama: analizom sadržaja, anketom, semiotičkom analizom te nekim pomoćnim metodama
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Peruško, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Dražen Lalić
(autor)