Pregled bibliografske jedinice broj: 557363
Zeleni marketing
Zeleni marketing, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 557363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zeleni marketing
(Green Marketing)
Autori
Bošković, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
07.10
Godina
2010
Stranica
60
Mentor
Denona Bogović, Nada
Ključne riječi
održivi razvoj; ekologija; zeleni marketing; zeleni proizvodi; zeleni potrošači
(sustainable development; ecology; green marketing; green products; green consumers)
Sažetak
U diplomskom radu objašnjen je pojam zelenog marketinga i marketing miksa, navedene su najznačajnije karakteristike zeleno orijentiranih potrošača i proizvođača, analizirane su osnovne dimenzije ekološki prihvatljivog proizvoda i na primjeru hrvatskog gospodarstva dokazana je važnost zelenog marketinga za očuvanje okoliša i održivi gospodarski razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1264 - Strategija ekonomsko-socijalnih odnosa hrvatskog društva (Blažić, Helena, MZOS ) ( CroRIS)
081-0811403-1409 - Ljudski potencijali i ekonomski razvoj Hrvatske (Karaman Aksentijević, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Nada Denona Bogović
(mentor)