Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556840

Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila


Škunca, Tea
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila

Autori
Škunca, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.12

Godina
2010

Stranica
50

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina

Ključne riječi
marketing; upravljanje odnosima s klijentima; automobilska industrija
(marketing; CRM; car industry)

Sažetak
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Škunca, Tea
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Škunca, T. (2010) 'Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kunca, Tea}, year = {2010}, pages = {50}, keywords = {marketing, upravljanje odnosima s klijentima, automobilska industrija}, title = {Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tr\v{z}i\v{s}nu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila}, keyword = {marketing, upravljanje odnosima s klijentima, automobilska industrija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kunca, Tea}, year = {2010}, pages = {50}, keywords = {marketing, CRM, car industry}, title = {Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tr\v{z}i\v{s}nu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila}, keyword = {marketing, CRM, car industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font