Pregled bibliografske jedinice broj: 556840
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila
Autori
Škunca, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.12
Godina
2010
Stranica
50
Mentor
Tomašević Lišanin, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec, Kristina
Ključne riječi
marketing; upravljanje odnosima s klijentima; automobilska industrija
(marketing; CRM; car industry)
Sažetak
Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb