Pregled bibliografske jedinice broj: 556828
Individualno nagrađivanje prodajnog osoblja
Individualno nagrađivanje prodajnog osoblja, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 556828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualno nagrađivanje prodajnog osoblja
(Individual compensation plan for salesperson)
Autori
Šimović, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.02
Godina
2011
Stranica
66
Mentor
Tomašević Lišani, Marija
Neposredni voditelj
Ozimec Kristina
Ključne riječi
nagrađivanje; prodajno osoblje; plaća; provizija; bonus; beneficije; plaća po učinku
(rewarding; salespersons; pays; commission; bonus; benefits; pays for performance)
Sažetak
U ovom radu se analizira nagrađivanja prodajnog osoblja, te struktura paketa kompenzacije za prodajno osoblje. Rad obuhvaća šest poglavlja. Nakon uvodnog poglavlja slijedi poglavlje u kojem se daje uvid u osnove nagrađivanja prodajnog osoblja. Tu je detaljnije obrađena uloga, svrha i značenje nagrađivanja. Osim toga, predstavljene su strategije i politike nagrađivanja, nakon čega je napravljena podjela nagrađivanja na materijalno i nematerijalno nagrađivanje. U trećem poglavlju je detaljno razrađena plaća i struktura plaće prodajnog osoblja. U tom poglavlju su također iznesene prednosti i nedostatci za svaku pojedinu strukturu plaće prodajnog osoblja. U četvrtom poglavlju je dat pregled pogodnosti za prodajno osoblje. Iznesene su zakonom obavezne pogodnosti na području Republike Hrvatske, te je dat popis najčešće korištenih pogodnosti od strane prodajnog osoblja u Republici Hrvatskoj. U petom poglavlju je izneseno istraživanje koje je provedeno na prodajnom osoblju u Republici Hrvatskoj. Predmet istraživanja je bio: „Preferencije prodajnog osoblja u Republici Hrvatskoj između različitih oblika nagrađivanja.“ Nakon provedenog istraživanja sustavno su prikazani rezultati istraživanja i navedena ograničenja istraživanja. U završnom šestom poglavlju, ukratko su izneseni svi razlozi korištenja različitih oblika nagrađivanja prodajnog osoblja. Te na kraju, dat je komentar na rezultate provedenog istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb