Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 556650

Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja


Marić, Nina
Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 556650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja
(Creativity as an element of business negotiation)

Autori
Marić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.06

Godina
2010

Stranica
99

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Neposredni voditelj
Razum, Andrea

Ključne riječi
pregovarački proces; vještine pregovarača; inteligencija; pristranosti; kreativnost
(negotiation process; negotiatior skills; intelligence; bias; creativity)

Sažetak
Rad razmatra proces poslovnog pregovaranja te ukazuje na njegov bitan, ali često zanemaren element: kreativnost. Nerijetko poslovni pregovori naiđu na prepreke koje proizlaze iz naravi i sposobnosti pregovarača koji sudjeluju u pregovorima. Nedostatno razvijena emocionalna i socijalna inteligencija te pristranosti kojima su pregovarači podložni rezultiraju donošenjem lošijih odluka prilikom rješavanja konfliktne situacije, koja je u podlozi svakog pregovaračkog procesa. No, kreativni načini sagledavanja postojećeg sukoba između pregovaračkih strana kao i upotreba kreativnih tehnika prilikom promišljanja potencijalnih pregovaračkih rješenja uklanjaju pristranosti pregovarača i pospješuju postizanje obostrano korisnih pregovaračkih rješenja. Svrha rada je pobliže upoznati čitatelja s osnovnim elementima pregovaračkog procesa te čimbenicima koji na njega nepovoljno utječu (heuristike i pristranosti pregovarača). Radom se željelo dobiti uvid u razinu razvijenosti vještina pregovaranja poduzetnika u Hrvatskoj te spoznati razinu upotrebe kreativnih rješenja prilikom poslovnog pregovaranja, pa je u sklopu rada provedeno kvantitativno istraživanje na uzorku od 80 poduzetnika u Republici Hrvatskoj, kojim su se ispitale njihove percepcije o vlastitim pregovaračkim vještinama. Otkriveno je da hrvatski poduzetnici nemaju dostatno razvijenu emocionalnu i socijalnu inteligenciju (H1), nedostatno poznaju i koriste kreativne tehnike i kreativna rješenja pregovora (H2), premda smatraju kreativnost u pregovorima poželjnom i učinkovitom (H3). Zanimljivo je što suprotno dobivenim pokazateljima istraživanja, hrvatski poduzetnici smatraju sebe uspješnim pregovaračima, razvijenih pregovaračkih sposobnosti (H4).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Marić, Nina
Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Marić, N. (2010) 'Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mari\'{c}, Nina}, year = {2010}, pages = {99}, keywords = {pregovara\v{c}ki proces, vje\v{s}tine pregovara\v{c}a, inteligencija, pristranosti, kreativnost}, title = {Kreativnost kao element poslovnog pregovaranja}, keyword = {pregovara\v{c}ki proces, vje\v{s}tine pregovara\v{c}a, inteligencija, pristranosti, kreativnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mari\'{c}, Nina}, year = {2010}, pages = {99}, keywords = {negotiation process, negotiatior skills, intelligence, bias, creativity}, title = {Creativity as an element of business negotiation}, keyword = {negotiation process, negotiatior skills, intelligence, bias, creativity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font