Pregled bibliografske jedinice broj: 556368
LMS tvrtke Cognita-primjena u obrazovanju studenata Sveučilišta u Zadru
LMS tvrtke Cognita-primjena u obrazovanju studenata Sveučilišta u Zadru // The Future of Information Sciences: INFuture 2011-Information Sciences and e-Society / Billenness, Clive ; Hemera, Annette ; Mateljan, Vladimir ; Banek Zorica, Mihaela ; Stančić, Hrvoje ; Seljan, Sanja (ur.).
Zagreb: Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet , Sveučilište u Zagrebu, 2011. str. 209-216 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 556368 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
LMS tvrtke Cognita-primjena u obrazovanju studenata Sveučilišta u Zadru
(Cognita’s LMS and its Application in the University of Zadar Students’ Education)
Autori
Zekanović-Korona, Ljiljana ; Ražnjević, Marijana ; Krce Miočić, Božena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
The Future of Information Sciences: INFuture 2011-Information Sciences and e-Society
/ Billenness, Clive ; Hemera, Annette ; Mateljan, Vladimir ; Banek Zorica, Mihaela ; Stančić, Hrvoje ; Seljan, Sanja - Zagreb : Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet , Sveučilište u Zagrebu, 2011, 209-216
ISBN
978-953-175-408-8
Skup
INFuture 2011: Information Sciences and e-Society
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.11.2011. - 11.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tehnologija; obrazovanje; učenje na daljinu; Internet; multimedija
(technology; educations; distance learning; Internet; multimedia)
Sažetak
Primjena novih obrazovnih tehnologija u obrazovanju studenata i učenika kao i svih osoba uključenih u obrazovni sustav imperativ je današnjeg vremena. LMS tvrtke Cognita je programski alat za izradu elektronskih obrazovnih sadržaja koji se koriste kako u obrazovanju na daljinu, tako i kao dopuna tradicionalnom načinu obrazovanja. U ovom radu daje se prikaz upotrebe LMS tvrtke Cognita kao sustava za učenje na daljinu u obrazovanju studenata. Ispitivanje je provedeno na uzorku od sto studenata Sveučilišta u Zadru koji su imali priliku koristiti sustav za učenje tvrtke Cognita. Metodom anketnog upitnika studenti su nakon korištenja sustava za učenje na daljinu procijenili nastavne sadržaje, online testove, funkcionalnost samoga sustava, te komunikaciju unutar sustava. Ovim radom istražila se kvaliteta kreiranih obrazovnih sadržaja i korisnost informacija i ovakvog načina obrazovanja studenata, kao prednosti i nedostatci ovakvog oblika obrazovanja u odnosu na tradicionalnu nastavu. Istovremeno se istražilo koliko studenti koriste obrazovne tehnologije. Podaci dobiveni istraživanjem obrađivani su metodama deskriptivne statistike pomoću programskog paketa Statistica. Informatizacija obrazovanja postaje dijelom obrazovanja društva i temeljnom pretpostavkom kvalitetnijeg obrazovanja mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
269-2032635-0713 - Hrvatsko - europski dodiri u pisanim medijima zadarskog područja (19. i 20. st.) (Vidaković, Josip, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru