Pregled bibliografske jedinice broj: 555828
Testiranje modela upravljanja markom Jadranski svjetionici u funkciji strategije turističkog razvoja Republike Hrvatske
Testiranje modela upravljanja markom Jadranski svjetionici u funkciji strategije turističkog razvoja Republike Hrvatske, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 555828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Testiranje modela upravljanja markom Jadranski svjetionici u funkciji strategije turističkog razvoja Republike Hrvatske
(Testing of the brand management model "Adriatic lighthouses" in the function of the strategy of tourism develoment in the Republic of Croatia)
Autori
Perišić, Mate
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
20.06
Godina
2011
Stranica
191
Mentor
Ivana Barković Bojanić
Ključne riječi
upravljanje markom; svjetionici; diferencijacija nacionalne turističke ponude
(brand management; lighthouses; differentiation of national tourism supply)
Sažetak
Autor se u ovom doktorskom radu upravljanjem markom specijaliziranog turističkog proizvoda koje predstavlja vrlo aktualno istraživačko područje jer je u fokusu interesa manjeg broja istraživača ne samo u Republici Hrvatskoj već i u svijetu. Ova problematika je od osobite važnosti za sve zemlje turističke orijentacije u tranziciji s obzirom da je diferencijacija nacionalne turističke ponude imperativ očuvanja i povećavanja tržišnog udjela na globalnom turističkom tržištu. Znanstveni doprinos doktorske disertacije jest kritička analiza i sistematizacija postojećih znanstvenih spoznaja i doprinosa koji tretiraju problematiku upravljanja markom specijaliziranih turističkih proizvoda kao i znanstveno utemeljeno istraživanje i analiziranje prirode veze između kvalitativnih varijabli brandiranog proizvoda i primjerenosti modela upravljanja markom u konkretnom slučaju. Nadalje, doprinos proizlazi iz razvijanja i empirijskog testiranja metodologije mjerenja atraktivnosti specijaliziranog turističkog proizvoda te istraživanja potencijala sustavnog upravljanja markom specijaliziranih turističkih proizvoda u kontekstu brandiranja nacionalne turističke ponude Republike Hrvatske. Doktorska disertacija također ukazuje na nova područja za buduća istraživanja iz domene upravljanja markom, kako u turizmu i hotelijerstvu, tako i šire, posebno u uslužnim djelatnostima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
111-0101427-0784 - TEORIJA I PRAKSA INSTITUCIONALNOG PRISTUPA REGIONALNOM RAZVOJU (Barković Bojanić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek