Pregled bibliografske jedinice broj: 55523
Načela marketinške strategije te njihova primjena na tržišnu promociju naftnih proizvoda
Načela marketinške strategije te njihova primjena na tržišnu promociju naftnih proizvoda, 2000., diplomski rad, Rudarsko- geološko- naftni fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 55523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načela marketinške strategije te njihova primjena na tržišnu promociju naftnih proizvoda
(Basic points of market strategy and their apply on oil product market promotion)
Autori
Matić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Rudarsko- geološko- naftni fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.06
Godina
2000
Stranica
96
Mentor
Dekanić, Igor
Ključne riječi
marketinška strategija; naftni proizvodi
(market strategy; oil products)
Sažetak
Problematika marketinškog pristupa promocije naftnih proizvoda. Za potrebe analize odabrano je ulje INA- Millennium.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Rudarstvo, nafta i geološko inženjerstvo
POVEZANOST RADA