Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 55523

Načela marketinške strategije te njihova primjena na tržišnu promociju naftnih proizvoda


Matić, Goran
Načela marketinške strategije te njihova primjena na tržišnu promociju naftnih proizvoda, 2000., diplomski rad, Rudarsko- geološko- naftni fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 55523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Načela marketinške strategije te njihova primjena na tržišnu promociju naftnih proizvoda
(Basic points of market strategy and their apply on oil product market promotion)

Autori
Matić, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Rudarsko- geološko- naftni fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.06

Godina
2000

Stranica
96

Mentor
Dekanić, Igor

Ključne riječi
marketinška strategija; naftni proizvodi
(market strategy; oil products)

Sažetak
Problematika marketinškog pristupa promocije naftnih proizvoda. Za potrebe analize odabrano je ulje INA- Millennium.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Rudarstvo, nafta i geološko inženjerstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
195011

Ustanove:
Rudarsko-geološko-naftni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Igor Dekanić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matić, Goran
Načela marketinške strategije te njihova primjena na tržišnu promociju naftnih proizvoda, 2000., diplomski rad, Rudarsko- geološko- naftni fakultet, Zagreb
Matić, G. (2000) 'Načela marketinške strategije te njihova primjena na tržišnu promociju naftnih proizvoda', diplomski rad, Rudarsko- geološko- naftni fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mati\'{c}, Goran}, year = {2000}, pages = {96}, keywords = {marketin\v{s}ka strategija, naftni proizvodi}, title = {Na\v{c}ela marketin\v{s}ke strategije te njihova primjena na tr\v{z}i\v{s}nu promociju naftnih proizvoda}, keyword = {marketin\v{s}ka strategija, naftni proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mati\'{c}, Goran}, year = {2000}, pages = {96}, keywords = {market strategy, oil products}, title = {Basic points of market strategy and their apply on oil product market promotion}, keyword = {market strategy, oil products}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font