Pregled bibliografske jedinice broj: 554412
Upravljanje brandom u visokom obrazovanju
Upravljanje brandom u visokom obrazovanju, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
CROSBI ID: 554412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje brandom u visokom obrazovanju
(Managing brand in the Higher Education)
Autori
Mikrut Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Osijek
Mjesto
Osijek
Datum
01.07
Godina
2010
Stranica
145
Mentor
Horvat, Jasna
Ključne riječi
brand; visoko obrazovanje; modeli
(brand; higher education; models)
Sažetak
Sveučilišta, fakulteti, pojedini specjalistički i stručni studiji se, kao i druge djelatnosti nastoje diferencirati. U procesu diferencijacije naglasak se najčešće stavlja na inoviranje nastavnih programa te na njihovu stručnu i znanstvenu aktualnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
111-1111174-0935 - Javni menadžment-upravljanje kvalitetom usluga (Mujić, Nihada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek
Profili:
Jasna Horvat
(mentor)