Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 554412

Upravljanje brandom u visokom obrazovanju


Mikrut Martina
Upravljanje brandom u visokom obrazovanju, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek


CROSBI ID: 554412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje brandom u visokom obrazovanju
(Managing brand in the Higher Education)

Autori
Mikrut Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
01.07

Godina
2010

Stranica
145

Mentor
Horvat, Jasna

Ključne riječi
brand; visoko obrazovanje; modeli
(brand; higher education; models)

Sažetak
Sveučilišta, fakulteti, pojedini specjalistički i stručni studiji se, kao i druge djelatnosti nastoje diferencirati. U procesu diferencijacije naglasak se najčešće stavlja na inoviranje nastavnih programa te na njihovu stručnu i znanstvenu aktualnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
111-1111174-0935 - Javni menadžment-upravljanje kvalitetom usluga (Mujić, Nihada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikrut Martina
Upravljanje brandom u visokom obrazovanju, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
Mikrut Martina (2010) 'Upravljanje brandom u visokom obrazovanju', magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, year = {2010}, pages = {145}, keywords = {brand, visoko obrazovanje, modeli}, title = {Upravljanje brandom u visokom obrazovanju}, keyword = {brand, visoko obrazovanje, modeli}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2010}, pages = {145}, keywords = {brand, higher education, models}, title = {Managing brand in the Higher Education}, keyword = {brand, higher education, models}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font