Pregled bibliografske jedinice broj: 553972
Asistent u nastavi
Asistent u nastavi // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Anka Jurčević Lozančić ; Siniša Opić (ur.).
Zagreb, 2011. str. 205-213 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 553972 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Asistent u nastavi
(Teaching assistants)
Autori
Lapat, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost
/ Anka Jurčević Lozančić ; Siniša Opić - Zagreb, 2011, 205-213
ISBN
978-953-7210-41-0
Skup
5th International Conference on Advanced and Systematic Research: School, education and learning for the future
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
asistent u nastavi; inkluzija; ucenici s posebnim obrazovnim
(teaching assistants; inclusion; students with special educational needs; regulations)
Sažetak
Danas se od ucitelja ocekuje da omoguci svakom uceniku da bude uspješan. Za ucenike cija postignuca znacajno zaostaju za ocekivanom razinom, predviaju se individualni pristupi i prilagoeni programi. Djeca s posebnim potrebama mogu i žele doprinositi društvu, a ne ovisiti o njemu. U svrhu osiguranja normalnog životnog ritma djece s posebnim potrebama svi smo pozvani dati vlastiti doprinos njihovoj inkluziji u društvo. Asistent u nastavi, oblik je podrške ucenicima s posebnim obrazovnim potrebama koji su ukljuceni u redovan sustav odgoja i obrazovanja. Iako je u svijetu vec uobicajeno prakticiranje rada asistenta u nastavi, za Republiku Hrvatsku takav nacin rada predstavlja novi oblik podrške u ukljucivanju djece s posebnim potrebama u redovni sustav odgoja i obrazovanja. Zapošljavanje asistenata u nastavi, s obzirom na to da je asistent u inkluzivnom odjeljenju jedan od kljucnih cimbenika za uspješno usvajanje znanja i vještina ne samo djece sa posebnim potrebama vec i za svakog ucenika u tom odjeljenju. U ovom radu naglasit ce se važnost asistent u nastavi koji predstavlja most izmeu ucitelja i društva i koji svojim aktivnim sudjelovanjem doprinosi provedbi inkluzije u punom smislu rijeci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Goran Lapat
(autor)