Pregled bibliografske jedinice broj: 553826
Portal kao element obrazovanja u srednjoj školi
Portal kao element obrazovanja u srednjoj školi, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
CROSBI ID: 553826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Portal kao element obrazovanja u srednjoj školi
(Portal as a educational element in secondary school)
Autori
Škiljo, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
PMF Split
Mjesto
Split
Datum
14.10
Godina
2011
Stranica
79
Mentor
Stankov, Slavomir
Ključne riječi
e-učenje; sustavi e-učenja; sustav za upravljanje učenjem (LMS); sustav za upravljanje sadržajem učenja (LCMS); obrazovni sadržaji; alati za oblikovanje sadržaja; cjeloživotno učenje; portal za e-učenje
(E-learning; e-learnig systems; learning menagement system (LMS); learnig content menagement system (LCMS); educational content; tools for shaping the content; lifelong learning; e-learnig portal)
Sažetak
E-učenje možemo opisati kao pristup i korištenje sadržaja za učenje s ciljem nadogradnje znanja i stjecanja novih vještina i iskustava u virtualnom okruženju. Kvalitetu e-učenja omogućila je brzina i propusnost računalnih mreža, a na nju utječu jednostavnost i mogućnost prilagodbe e-učenja potrebama korisnika. Sustav za e-učenje omogućuje korisnicima višestruko ponavljanje istog gradiva i vježbi, samostalno određivanje što, kada i koliko učiti, samotestiranje i ocjenjivanje. Osim toga jamči ujednačenu kvalitetu nastavnog sadržaja. U odgojno obrazovnom sustavu sve češće se koristi koncept e-učenja odnosno usvajanja znanja korištenjem on-line sadržaja za učenje koji se nalaze na portalima za e-učenje. Portali za e-učenje imaju sve važniju ulogu u edukacijskom procesu. Ovakav novi oblik učenja će u skoroj budućnosti postati standardan i neizbježan dio odgojno obrazovnog procesa. U ovom radu pokušali smo obraditi one segmente u kojima primjena informacijske tehnologije u nastavi stvara nove kulturne forme i utječe na razvoj modernog obrazovanja u kome veliku ulogu, u modernizaciji nastavnog procesa, imaju portali za e-učenje. U skladu s tom činjenicom obradili smo primjere koji su dostupni na portalima za e-učenje i koji nam prikazuju kako su oblikovani nastavni sadržaji iz područja matematike u srednjoj školi izrađeni u programu GeoGebra. Potom smo prikazali vlastiti primjer obrade istog nastavnog sadržaja u programu Sketchpad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(mentor)