Pregled bibliografske jedinice broj: 553692
Uloga informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu budućih učitelja
Uloga informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu budućih učitelja // MIPRO 34th International Convention / Dragan, Čišić ; Željko, Hutinski ; Mirta, Baranović ; Mladen, Mauher ; Lea, Ordanić (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011. str. 478-482 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 553692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga informacijsko-komunikacijske tehnologije u radu budućih učitelja
Autori
Gordana, Vuković ; Dumančić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 34th International Convention
/ Dragan, Čišić ; Željko, Hutinski ; Mirta, Baranović ; Mladen, Mauher ; Lea, Ordanić - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011, 478-482
ISBN
978-953-233-064-9
Skup
MIPRO 34th International Convention
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.05.2011. - 27.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ICT; učitelji; obrazovanje;
(ICT)
Sažetak
Informacijsko-komunikacijska tehnologija bitna je odrednica razvoja društva danas. Obrazovni sustav mora se tome prilagoditi i osuvremeniti. Poučavanje uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije uvjetovana je samim razvojem tehnologije, kontinuiranom usavršavanju učitelja, obrazovanjem učenika, suradnjom roditelja i škole, potpora ravnatelja, te financijska mogućnost škole. Kako bi poučavanje bilo uspješno, svaka od ovih odrednica mora se aktivno uključiti. Istraživanje koje smo proveli na budućim učiteljima potvrdili su da novi studijski program za učitelje daje dovoljno informatičkog znanja i visoki značaj ulozi informacijsko-komunikacijske tehnologije u njihovom budućem radu. Kako bi izbjegli moguće probleme koje informacijsko- komunikacijske tehnologije donose, učitelji, učenici i roditelji trebaju dostići visoku razinu suradnje i povjerenja, a kvalitetna uporaba u nastavnom procesu posebno je vidljiva u učionici. Učionica je ogledalo razvoja informacijsko- komunikacijske tehnologije u školi u kojoj se događa prava mala revolucija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Rad sa studentom
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Dumančić
(autor)