Pregled bibliografske jedinice broj: 553685
Utjecaj multimedije na recepciju književnog djela
Utjecaj multimedije na recepciju književnog djela // 34th International Convention MIPRO 2011 : conference proceedings / Dragan, Čišić ; Željko, Hutinski ; Mirta, Baranović ; Mladen, Mauher ; Lea, Ordanić (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011. str. 474-478 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 553685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj multimedije na recepciju književnog djela
Autori
Šurić, Jelena ; Dumančić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
34th International Convention MIPRO 2011 : conference proceedings
/ Dragan, Čišić ; Željko, Hutinski ; Mirta, Baranović ; Mladen, Mauher ; Lea, Ordanić - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011, 474-478
ISBN
978-953-233-064-9
Skup
International Convention MMIPRO (34 ; 2011)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.05.2011. - 27.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
multimedija; recepcij književnog djela; multimedija u dječjoj književnosti
(multimedia; the reception of literary works; multimedia in children's literature)
Sažetak
Primjena multimedije omogućuje nove i zanimljive načine prezentiranja informacija i nastavnih sadržaja. Samim time, multimediji je uvelike mjesto u nastavnom procesu. No, kako se multimedija može iskazati u samom nastavnom procesu? Možemo pretpostaviti da će njen rezultat ovisiti o mnogim čimbenicima poput pojedinačnog nastavnog predmeta, nastavne jedinice, individualnosti djeteta, tehnološkog okruženja, a ponajviše osposobljenosti učitelja u korištenju istih. Danas bismo vrlo lako mogli navesti mnoštvo multimedijskih softvera čija je primjena u nastavi vrlo jednostavna (Alisa i Vivaldijeva četiri godišnja doba, Encyclopedia Britanica, Učilica, Sova i miš...). Multimedija također omogućuje zanimljiv prikaz adaptacije djela iz dječje književnosti koje je moguće primijeniti u nastavnom procesu. Kako bismo to potkrijepili, proveli smo kratko istraživanje u nekoliko razrednih odjela četvrtih razreda. Rezultati istraživanja pokazuju da se multimedijski CD sviđa učenicima, no još uvijek je veliki broj onih koji čvrsto stoje uz knjigu. Možemo zaključiti da multimedijske adaptacije pozitivno djeluju na čitanje i recepciju djela te da one nisu prijetnja knjizi i dječjoj ljubavi prema čitanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Rad sa studentom
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Dumančić
(autor)