Pregled bibliografske jedinice broj: 553490
Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura
Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura // Godišnjak Titius, 3 (2010), 3; 215-227 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 553490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura
(Attitude of fourth grade students and grading in visual culture)
Autori
Dobrota, Snježana ; Kuščević, Dubravka ; Burazer, Mirjana
Izvornik
Godišnjak Titius (1847-0742) 3
(2010), 3;
215-227
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
likovna kultura; osnovna škola; Splitska i Šibenska županija; stavovi o ocjenjivanju; učenici
(visual culture; elementary school; Split and Sibenik County; attitudes about grading; students)
Sažetak
Likovna kultura kao nastavni predmet, pogotovo danas u doba socijalizacije i komunikacije slikom, neophodna je u sustavima humanistički usmjerenog odgoja i obrazovanja. Svrha ovoga rada bila je istražiti stavove učenika o nastavnom predmetu Likovna kultura i shvaćanju ocjenjivanja u nastavi Likovne kulture kod učenika četvrtih razreda osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od 300 učenika osnovnih škola Šibensko - kninske i Splitsko - dalmatinske županije. Rezultati istraživanja pokazali su da ne postoji razlika u stavovima između učenika u Splitsko-dalmatinskoj i Šibensko-kninskoj županiji o ocjenjivanju u nastavi likovne kulture. I učenici i učenice u obje županije iznimno vole nastavu likovne kulture, iako nažalost predmet smatraju nastavnim predmetom osrednje važnosti u svom odgoju i obrazovanju. Učenici žele dobiti i brojčanu ocjenu i čuti opisno vrednovanje za svoje likovne radove te su u velikom postotku u ovom nastavnom predmetu ocjenjeni odličnom ocjenom. Učenici imaju povratnu informaciju što učiteljica ocjenjuje u njihovim likovnim radovima, ali potrebno je učenicima bolje osvijestiti komponente vrednovanja na objektivnim kriterijima te time i preispitati kriterije ocjenjivanja od strane učitelja. Učenici najviše vole kada radove procjenjuju zajedno s učiteljicom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-1300855-3326 - TITIUS: Porječje Krke - baština i sociokulturni razvoj (Pilić, Šime, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu