Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 552866

Doprinosi anksioznsoti kao crte ličnosti, ispitne anksioznosti, emtakognitivne svjesnosti i strategija suočavanja objašnjenju akademskog uspjeha studenata


Kutanjac, Maris
Doprinosi anksioznsoti kao crte ličnosti, ispitne anksioznosti, emtakognitivne svjesnosti i strategija suočavanja objašnjenju akademskog uspjeha studenata, 2010., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 552866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doprinosi anksioznsoti kao crte ličnosti, ispitne anksioznosti, emtakognitivne svjesnosti i strategija suočavanja objašnjenju akademskog uspjeha studenata
(The contributions anxiety as a trait, test anxiety, metacognitive awareness and coping strategies in explaining the academic success of college students)

Autori
Kutanjac, Maris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
13.07

Godina
2010

Stranica
65

Mentor
Živčić-Bećirević, Ivanka

Ključne riječi
anksioznost kao crta; ispitna anksioznost; metakognitivna svjesnost; strategije suočavanja; akademski uspjeh
(anxiety as a trait; test anxiety; metacognitive awareness; coping strategies; academic success)

Sažetak
Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati doprinose anksioznosti kao crte ličnosti, ispitne anksioznosti, metakognitivne svjesnosti i strategija suočavanja akademskom uspjehu studenata.Istraživanje je provedeno na 214 sudionika, studenata društvenih i humanističkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i Rijeci, od čega je bilo 192 djevojke i 23 mladića. Korišteni su sljedeći mjerni instumenti: Upitnik anksioznosti kao osobine ličnosti (STAI ; Spielberger, 1968), Adaptirana verzija Spielbergerova upitnika ispitne anksioznosti (TAI ; Arambašić, Lugomer i Vizek-Vidović, 1989), Upitnik metakognitivne svjesnosti (MAI ; Schraw i Dennison, 1994) i Revidirani Upitnik suočavanja (rCOPE ; Zuckerman i Gagne, 2003). Istraživanje je pokazalo da anksioznije osobe imaju izraženiju crtu ispitne anksioznosti. Postoje razlike u korištenju strategija suočavanja između visoko i nisko anksioznih pojedinaca, te u korištenju metakognitivnih strategija. Kognitivni aspekt ispitne anksioznosti i metakognitivne strategije učenja su značajni prediktori akademskog uspjeha. Strategije suočavanja, emocionalni aspekti ispitne anksioznosti, metakognitivno znanje i metakognitivna evaluacija, nisu se pokazale značajnim prediktorima akademskog uspjeha studenata društenih i humanističkih znanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-1301675-0854 - Rizični i zaštitni čimbenici psihičkog zdravlja i akademske prilagodbe studenata (Živčić-Bećirević, Ivanka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Kutanjac, Maris
Doprinosi anksioznsoti kao crte ličnosti, ispitne anksioznosti, emtakognitivne svjesnosti i strategija suočavanja objašnjenju akademskog uspjeha studenata, 2010., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
Kutanjac, M. (2010) 'Doprinosi anksioznsoti kao crte ličnosti, ispitne anksioznosti, emtakognitivne svjesnosti i strategija suočavanja objašnjenju akademskog uspjeha studenata', diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kutanjac, Maris}, year = {2010}, pages = {65}, keywords = {anksioznost kao crta, ispitna anksioznost, metakognitivna svjesnost, strategije suo\v{c}avanja, akademski uspjeh}, title = {Doprinosi anksioznsoti kao crte li\v{c}nosti, ispitne anksioznosti, emtakognitivne svjesnosti i strategija suo\v{c}avanja obja\v{s}njenju akademskog uspjeha studenata}, keyword = {anksioznost kao crta, ispitna anksioznost, metakognitivna svjesnost, strategije suo\v{c}avanja, akademski uspjeh}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kutanjac, Maris}, year = {2010}, pages = {65}, keywords = {anxiety as a trait, test anxiety, metacognitive awareness, coping strategies, academic success}, title = {The contributions anxiety as a trait, test anxiety, metacognitive awareness and coping strategies in explaining the academic success of college students}, keyword = {anxiety as a trait, test anxiety, metacognitive awareness, coping strategies, academic success}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font