Pregled bibliografske jedinice broj: 551859
Pedagoške ideje Marije Montessori – šansa za državne škole
Pedagoške ideje Marije Montessori – šansa za državne škole // Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma / Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split, 2011. str. 11-20
CROSBI ID: 551859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške ideje Marije Montessori – šansa za državne škole
(Pedagogical ideas of Maria Montessori – A Chance for Public Schools)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split
Grad
Split
Godina
2011
Raspon stranica
11-20
ISBN
978-953-56834-0-7
Ključne riječi
Maria Montessori, Montessori pedagogija, državne škole, pedagoški pluralizam, alternativne škole
(Maria Montessori, Montessori pedagogy, public schools, pedagogical pluralism, alternative schools)
Sažetak
Autor razmatra stanje pedagoškog i školskog pluralizma te mogućnost obogaćivanja toga pluralizma idejama Marije Montessori. Budući da u Hrvatskoj skoro pedeset godina nisu djelovale nikakve alternativne škole, teško je očekivati otvaranje više takvih škola u skoroj budućnosti. Potencijalni korisnici takvih usluga su osiromašeni i ne mogu investirati u izgradnju, otvaranje i održavanje takvih škola. Problem predstavlja i nedostatak školovanih učitelja koji mogu poučavati prema alternativnim pedagoškim konceptima, npr. prema pedagoškim idejama Marije Montessori. Država bi trebala pomagati otvaranje studija za Montessori učiteljice i učitelje, te otvaranje Montessori razrednih odjela u državnim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Milan Matijević
(autor)