Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 546908

Pedagoška promišljanja o vrijednostima


Mrnjaus, Kornelija
Pedagoška promišljanja o vrijednostima, 2008 (monografija)


CROSBI ID: 546908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoška promišljanja o vrijednostima
(Pedagogical Reflections on Values)

Autori
Mrnjaus, Kornelija

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Grad
Rijeka

Godina
2008

Stranica
184

ISBN
978-953-6104-69-7

Ključne riječi
vrijednosti; klasifikacija vrijednosti; odgoj za vrijednosti; povjerenje; studenti; Hrvatska; Austrija
(values; values clasiffication; values education; trust; students; Croatia; Austria)

Sažetak
Autorica u prvom dijelu knjige predstavlja definicije pojma „vrijednosti“ nekih od znanstvenika koji se bave pitanjem vrijednosti, te klasifikacije i hijerarhije vrijednosti koje su predložili. U drugom dijelu obrađuje pitanje moralnog odgoja te predstavlja odgovore nekolicine antičkih i suvremenih filozofa i znanstvenika na pitanje kako se djeci prenose vrijednosti, koje vrijednosti, da li je to uopće moguće i ako da na koji način, kada, i koliko dugo traje taj proces. U poglavlju „Odgoj za vrijednosti u Hrvatskoj“ autorica govori o vrijednostima u Republici Hrvatskoj – onima formalno i zakonski dogovorenima, propisanima programima i službenim dokumentima te projektima kojima se u praksi prenose i razvijaju kod djece i mladih. Također se u ovom poglavlju govori o etičkim kodeksima obrazovnih institucija u Hrvatskoj kao prenositeljima vrijednosti i jamcima moralnosti. U drugom dijelu knjige, naslovljenom „Studenti – vrijednosti – institucije. Budućnost kakvu zaslužujemo“, predstavljeni su rezultati empirijskih istraživanja „Studenti i vrijednosti“ i „Institucije i vrijednosti“. Istraživanje „Studenti i vijednosti“ provedeno je u obliku upitnika (s otvorenim i zatvorenim pitanjima) među studentima Sveučilišta u Rijeci i među studentima Sveučilišta Alpe-Adria u Klagenfurtu u Austriji (N = 1614) s ciljem ispitivanja vrijednosnih sustava studenata. Istraživanje „Institucije i vrijednosti“ provedeno je u obliku intervjua (s otvorenim pitanjima) s predstavnicima najvažnijih institucija (škola, crkva, država, gospodarstvo, mediji) u Hrvatskoj. U istraživanju je sudjelovalo osam osoba, cijenjenih akademskih građana i predstavnika institucija u Hrvatskoj, koji temi vrijednosti pridaju veliku važnost u svojem radu, a neki temu vrijednosti i znanstveno obrađuju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Kornelija Mrnjaus (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mrnjaus, Kornelija
Pedagoška promišljanja o vrijednostima, 2008 (monografija)
Mrnjaus, K. (2008) Pedagoška promišljanja o vrijednostima. Rijeka.
@book{book, author = {Mrnjaus, Kornelija}, year = {2008}, pages = {184}, keywords = {vrijednosti, klasifikacija vrijednosti, odgoj za vrijednosti, povjerenje, studenti, Hrvatska, Austrija}, isbn = {978-953-6104-69-7}, title = {Pedago\v{s}ka promi\v{s}ljanja o vrijednostima}, keyword = {vrijednosti, klasifikacija vrijednosti, odgoj za vrijednosti, povjerenje, studenti, Hrvatska, Austrija}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Mrnjaus, Kornelija}, year = {2008}, pages = {184}, keywords = {values, values clasiffication, values education, trust, students, Croatia, Austria}, isbn = {978-953-6104-69-7}, title = {Pedagogical Reflections on Values}, keyword = {values, values clasiffication, values education, trust, students, Croatia, Austria}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font