Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 544414

Marketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar


Zoran Mihanović, Jurica Pavičić, Nikša Alfirević
Marketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar // Svezak, 13 (2011), 10-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 544414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar
(Marketing and management in libraries: an example of good event organization practice in the Zadar City Library)

Autori
Zoran Mihanović, Jurica Pavičić, Nikša Alfirević

Izvornik
Svezak (1331-8578) 13 (2011); 10-13

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
knjižnice; posebna događanja; marketing; menadžment
(libraries; event organization; marketing; management)

Sažetak
Ovim radom nastoji se dobiti odgovor na pitanje koliko knjižnice, uz relativno ograničen budžet, i druge resurse, mogu uspješno provoditi i upravljati posebnim događanjima, koja se često smatraju nečim nedovoljno dostižnim? Na ovo pitanje odgovara (dobra) praksa “evenata” u Gradskoj knjižnici Zadar, koja može poslužiti kao izvor motivacije/saznanja i za druge, slične institucije. Autori zaključuju da ne postoji generički recept koji bi promijenio percepciju javnosti i privukao korisnike u knjižnice, no, čini se da su menadžment i zaposlenici Gradske knjižnice Zadar pronašli dobar način za korištenje posebnih događanja u ovu svrhu. Njihovo je iskustvo izvorno, a u dobrom dijelu proizlazi iz osobne motivacije i vještina pojedinaca, koji su u određenom trenutku institucijskog razvoja izabrali “event management” kao način za povezivanje s neprofitnim organizacijama i drugim institucijama u svojoj zajednici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Mihanović (autor)

Avatar Url Nikša Alfirević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zoran Mihanović, Jurica Pavičić, Nikša Alfirević
Marketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar // Svezak, 13 (2011), 10-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Zoran Mihanović, Jurica Pavičić, Nikša Alfirević (2011) Marketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar. Svezak, 13, 10-13.
@article{article, year = {2011}, pages = {10-13}, keywords = {knji\v{z}nice, posebna doga\djanja, marketing, menad\v{z}ment}, journal = {Svezak}, volume = {13}, issn = {1331-8578}, title = {Marketing i menad\v{z}ment u knji\v{z}nicama: Primjer dobre prakse posebnih doga\djanja u Gradskoj knji\v{z}nici Zadar}, keyword = {knji\v{z}nice, posebna doga\djanja, marketing, menad\v{z}ment} }
@article{article, year = {2011}, pages = {10-13}, keywords = {libraries, event organization, marketing, management}, journal = {Svezak}, volume = {13}, issn = {1331-8578}, title = {Marketing and management in libraries: an example of good event organization practice in the Zadar City Library}, keyword = {libraries, event organization, marketing, management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font