Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 544145

Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika


Gehrmann, Zygfryd Eckardt; Knežević, Željka
Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika // Međunarodni znanstveno-stručni simpozij : Rano učenje i poučavanje stranih jezika (RUIPS-J2011)
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 544145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika
(European multilingualism and early foreign language learning)

Autori
Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij : Rano učenje i poučavanje stranih jezika (RUIPS-J2011)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
europska višejezičnost; rano učenje stranih jezika; interkulturalna kompetencija; glotodidaktički aspekti; metodički aspekti
(European multilingualism; early foreign language learning; intercultural competence; glottodidactic aspects; methodological aspects)

Sažetak
Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika Višejezičnost građana Europe kao obrazovni cilj već je neko vrijeme u središtu pozornosti donositelja političkih odluka Europske unije. Pritom se pod višejezičnošću razumijeva poznavanje materinskog jezika i još dva živa strana jezika. Važnost takve „europske“ višejezičnosti i potrebu njena razvoja Europska unija ističe u svojim dokumentima osobito s obzirom na ulogu višejezičnosti u procesima europskih integracija. Jedno od ključnih područja razvoja europske višejezičnosti odnosi se na rano učenje stranih jezika, jer ono stvara osnovu za cjeloživotni proces učenja stranih jezika. Bitni glotodidaktički i metodički aspekti u tom su kontekstu: redoslijed stranih jezika u sklopu ranog učenja stranih jezika, trajanje učenja stranih jezika, diferencijacija pri određivanju kompetencijskih razina u pojedinim jezičnim vještinama, uloga interkulturalne kompetencije, uloga prvog stranog jezika, značenje engleskoga kao jezika globalne komunikacije za koncept europske višejezičnosti te plan učenja jezika na školama. Rad se oslanja na znanstvenu diskusiju njemačkog govornog područja, pri čemu postaju vidljivi prijepori glede glotodidaktičke i metodičke primjene koncepta europske višejezičnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Gehrmann, Zygfryd Eckardt; Knežević, Željka
Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika // Međunarodni znanstveno-stručni simpozij : Rano učenje i poučavanje stranih jezika (RUIPS-J2011)
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Gehrmann, Z. & Knežević, Ž. (2011) Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika. U: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij : Rano učenje i poučavanje stranih jezika (RUIPS-J2011).
@article{article, author = {Gehrmann, Zygfryd Eckardt and Kne\v{z}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2011}, keywords = {europska vi\v{s}ejezi\v{c}nost, rano u\v{c}enje stranih jezika, interkulturalna kompetencija, glotodidakti\v{c}ki aspekti, metodi\v{c}ki aspekti}, title = {Europska vi\v{s}ejezi\v{c}nost i rano u\v{c}enje stranih jezika}, keyword = {europska vi\v{s}ejezi\v{c}nost, rano u\v{c}enje stranih jezika, interkulturalna kompetencija, glotodidakti\v{c}ki aspekti, metodi\v{c}ki aspekti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gehrmann, Zygfryd Eckardt and Kne\v{z}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2011}, keywords = {European multilingualism, early foreign language learning, intercultural competence, glottodidactic aspects, methodological aspects}, title = {European multilingualism and early foreign language learning}, keyword = {European multilingualism, early foreign language learning, intercultural competence, glottodidactic aspects, methodological aspects}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font