Pregled bibliografske jedinice broj: 543989
Izrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja: priručnik za sveučilišne nastavnike
Izrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja: priručnik za sveučilišne nastavnike
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2008
CROSBI ID: 543989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja: priručnik za sveučilišne nastavnike
(Course design according to the learning outcomes approach)
Autori
Kovač, Vesna ; Kolić - Vehovec, Svjetlana
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Sveučilište u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Stranica
48
ISBN
978-953-96970-4-2
Ključne riječi
ishodi učenja; visokoškolska nastava; planiranje i programiranje nastave
(learning outcomes; higher education teaching; course design)
Sažetak
Ovaj priručnik izrađen je kao popratni materijal u provedbi programa Izrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja, a u kontekstu Akcijskoga plana za uvođenje ishoda učenja zacrtanog u Strategiji Sveučilišta u Rijeci (2007–2013). Svrha je ovoga akcijskog plana osposobiti sveučilišne nastavnike za adekvatno koncipiranje i revidiranje izvedbenih nastavnih programa u cilju provođenja aktualne reforme visokog obrazovanja. U priručniku se mogu iščitati pristupi racionalnijem planiranju nastavnih i ispitnih postupaka u skladu s definiranim ishodima učenja studenata. Namijenjen je svim nastavnicima na Sveučilištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka