Pregled bibliografske jedinice broj: 542743
Učitelji, škola, obitelj i lokalna zajednica u kontekstu odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj
Učitelji, škola, obitelj i lokalna zajednica u kontekstu odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj // Deontologija Učitelja. Osmi Dani Mate Demarina / gl. ur. Jurić, V. ur.: Desinan, C., Janos, M. ; Mužić, V. ; Pehofer, A., J. ; Resman, M. ; Rosić, V. ; Sclaunich, M. ; Jurić Scotti, R. ; Olujić, E. ; Vrgoč, H. (ur.).
Medulin : Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 75-86 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 542743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelji, škola, obitelj i lokalna zajednica u kontekstu odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj
(Teachers, School, Family and Local Community within the Context of Education for Environment and Sustainable Development)
Autori
Anđić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Deontologija Učitelja. Osmi Dani Mate Demarina
/ Gl. ur. Jurić, V. ur.: Desinan, C., Janos, M. ; Mužić, V. ; Pehofer, A., J. ; Resman, M. ; Rosić, V. ; Sclaunich, M. ; Jurić Scotti, R. ; Olujić, E. ; Vrgoč, H. - Medulin : Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2007, 75-86
ISBN
978-853-7191-05-4
Skup
Osmi Dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.04.2007. - 21.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelji razredne nastave; okoliš; održivi razvoj; odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj; osnovne škole; učenici; vrijednosti
(junior grade teachers; environment; sustainable development; education for environment and sustainable development; primary school; pupils; values)
Sažetak
Kada govorimo o održivom razvoju i odgoju i obrazovanju za održivi razvoj, onda trebamo ponajprije naglasiti da govorimo o vrijednostima: poštovanju i uvažavanju-sebe samih, okoliša i svijeta koji nas okružuje, te prije svega drugih, prošlih generacija i generacija koje tek dolaze. U odgojno-obrazovnom procesu te se vrijednosti prenose na sve njegove sudionike, a u prvom redu na učitelje i učenike te njihove obitelji i zajednicu. U istraživanju značajnih dimenzija odgojno-obrazovne prakse učitelja razredne nastave s učenicima u osnovnim školama u području okoliša i održivog razvoja, dobiveni rezultati ukazali su na određene slabosti i nedostatke u dimenzijama rada u školama, posebice u pogledu suradnje i poveznosti škole, obitelji i lokalne zjadnice. S tog gledišta, ovo je istraživanje značajan indikator nužnih promjena u procesima odgojno-obrazovne prakse rada učitelja po pitanjima okoliša i održivog razvoja u osnovnim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija