Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 542581

Razlike u strukturi ponude između trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima


Knego, Nikola; Anić, Ivan-Damir; Marković, Milivoj
Razlike u strukturi ponude između trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima // Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 232-246 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 542581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u strukturi ponude između trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima
(Differences in retail tenant mix between evolved and created retail agglomerations formats)

Autori
Knego, Nikola ; Anić, Ivan-Damir ; Marković, Milivoj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 232-246

ISBN
978-953-6025-45-9

Skup
Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Samostalno nastale maloprodajne aglomeracije ; planski izgrađene maloprodajne aglomeracije ; splet maloprodavača ; Zagrebačka regija
(Evolved retail agglomerations ; created retail agglomerations ; retail tenant mix ; Zagreb region)

Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada je komparativna analiza strukture maloprodajnih aglomeracija. Istraživanje se fokusira na analizu strukture ponude maloprodajnih aglomeracija u Zagrebačkoj regiji. Posebice se istražuju razlike u strukturi ponude između SMA i PMA maloprodajnih aglomeracija u Zagrebačkoj regiji, te razlike u strukturi ponude maloprodajnih aglomeracija u Zagrebačkoj regiji i SAD-u. Analizirani su udjeli i rangovi pojedinih kategorija maloprodavača u ponudi pojedine aglomeracije. Znanstveni doprinos ovoga rada jesu dodatne spoznaje o različitostima ponude maloprodajnih aglomeracija u Zagrebačkoj regiji i gradu Zagrebu. Rezultati istraživanja su struktura ponude, udjeli i rangovi maloprodajnih aglomeracija u Zagrebačkoj regiji i razina korespodencije maloprodajnih aglomeracija u Zagrebačkoj regiji u odnosu na SAD. Ovo istraživanje također ukazuje na stupanj konvergencije u razvijenosti maloprodajne ponude između Hrvatske i SAD-a.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)

Avatar Url Milivoj Marković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola; Anić, Ivan-Damir; Marković, Milivoj
Razlike u strukturi ponude između trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima // Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 232-246 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Knego, N., Anić, I. & Marković, M. (2011) Razlike u strukturi ponude između trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.)Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe.
@article{article, author = {Knego, Nikola and Ani\'{c}, Ivan-Damir and Markovi\'{c}, Milivoj}, year = {2011}, pages = {232-246}, keywords = {Samostalno nastale maloprodajne aglomeracije, planski izgra\djene maloprodajne aglomeracije, splet maloprodava\v{c}a, Zagreba\v{c}ka regija}, isbn = {978-953-6025-45-9}, title = {Razlike u strukturi ponude izme\dju trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima}, keyword = {Samostalno nastale maloprodajne aglomeracije, planski izgra\djene maloprodajne aglomeracije, splet maloprodava\v{c}a, Zagreba\v{c}ka regija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Knego, Nikola and Ani\'{c}, Ivan-Damir and Markovi\'{c}, Milivoj}, year = {2011}, pages = {232-246}, keywords = {Evolved retail agglomerations, created retail agglomerations, retail tenant mix, Zagreb region}, isbn = {978-953-6025-45-9}, title = {Differences in retail tenant mix between evolved and created retail agglomerations formats}, keyword = {Evolved retail agglomerations, created retail agglomerations, retail tenant mix, Zagreb region}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font