Pregled bibliografske jedinice broj: 542365
Potrošačka kultura u Marinkovićevu ''Kiklopu''
Potrošačka kultura u Marinkovićevu ''Kiklopu'' // Poetika Ranka Marinkovića. Zbornik radova sa znanstvenog skupa u Komiži, 10. - 12. rujna 2010. godine / Fiamengo, Jakša (ur.).
Komiža: Grad Komiža, 2011. str. 71-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 542365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potrošačka kultura u Marinkovićevu ''Kiklopu''
(Consumer culture in Ranko Marinković's Kiklop)
Autori
Kolanović, Maša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Poetika Ranka Marinkovića. Zbornik radova sa znanstvenog skupa u Komiži, 10. - 12. rujna 2010. godine
/ Fiamengo, Jakša - Komiža : Grad Komiža, 2011, 71-100
ISBN
978-953-99631-4-7
Skup
5. Dani Ranka Marinkovića: Poetika Ranka Marinkovića
Mjesto i datum
Komiža, Hrvatska, 10.09.2010. - 12.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
potrošačka kultura; reklama; književnost; Kiklop Ranka Marinkovića
(Consumer culture; advertising; Ranko Marinković's Kiklop)
Sažetak
Rad se bavi analizom motiva potrošačke kulture u romanu ''Kiklop'' Ranka Marinkovića s posebnim naglaskom na književnu artikulaciju reklame u usporedbi s kanonskim tekstovima europskog modernizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-0742 - Hrvatski roman i popularna kultura (Nemec, Krešimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb