Pregled bibliografske jedinice broj: 538016
Prednosti i rizici globalizacije za male poduzetnike
Prednosti i rizici globalizacije za male poduzetnike // Ekonomska politika Hrvatske u 2012. godini / Crkvenac, Mato ; Domazet, Tihomir ; Jurčić, Ljubo ; Mlinarević, Mladen ; Perić, Jože ; Teodorović, Ivan ; Vojnić, Dragomir ; Vouk, Rudolf (ur.).
Samobor: Hrvatsko društvo ekonomista, 2011. str. 241-262 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 538016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prednosti i rizici globalizacije za male poduzetnike
(Advantages and risks of globalization for small entrepreneurs)
Autori
Vouk, Rudolf ; Marković, Milivoj ; Katona, Rafaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ekonomska politika Hrvatske u 2012. godini
/ Crkvenac, Mato ; Domazet, Tihomir ; Jurčić, Ljubo ; Mlinarević, Mladen ; Perić, Jože ; Teodorović, Ivan ; Vojnić, Dragomir ; Vouk, Rudolf - Samobor : Hrvatsko društvo ekonomista, 2011, 241-262
ISBN
978-953-262-058-0
Skup
19. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2012. godini"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 09.11.2011. - 11.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
globalizacija ; mali poduzetnik ; globalna strategija ; vezana trgovina ; licenciranje ; eksternaliziranje ; franšizam ; zajedničko ulaganje
(Globalization ; little entrepreneur ; global strategy ; countertrade ; licencing ; outsourcing ; franchising ; joint venture)
Sažetak
U globalizaciji mali poduzetnici promatraju svoje poslovanje diljem svijeta kao dio jednog integriranog poslovnog sustava. Oni ulaze u globalnu arenu iz brojnih razloga, bilo zbog prilika za tržišni rast, rasta inozemne konkurencije ili potrebe za kontrolom troškova. Glavni rizici u mnogim strategijama za globalni poslovni pothvat sastoje se u tome što mali poduzetnici trebaju predati kontrolu nad svojim inozemnim prodajama, procesima proizvodnje i marketinga i što si stvaraju konkurente ako korisniku licence ili partneru daju previše znanja i kontrole. Pronicavi mali poduzetnici danas misle globalno, a djeluju lokalno. Bez obzira što su svjesni ukupne slike, oni prilagođavaju svoje strategije kako bi odgovarale lokalnim potrebama i ukusima. Globalno razmišljanje zahtjeva stalno učenje o potencijalnim kupcima, tržištima, poslovnim tehnikama i kulturi zemalja u kojima namjeravaju poslovati.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb