Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 537944

Škola i učenje za budućnost


Matijević, Milan
Škola i učenje za budućnost // ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST / Jurčević Lozančić, Anka ; Siniša Opić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 9-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 537944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Škola i učenje za budućnost
(School and Learning for the Future)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST / Jurčević Lozančić, Anka ; Siniša Opić - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 9-22

ISBN
978-953-7210-41-0

Skup
School, Education and Learning for the Future

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
okolina za učenje; obrazovna sredina; stilovi učenja; e-učenje; futurologija; odgoj za promjene; informalno učenje; škola
(learning environment; learning styles; e-learning; futurology; education for change; informal learning; school; Club of Rome)

Sažetak
Sažetak: Živimo u vremenu brzih promjena u svim područjima znanosti, tehnologije te načina komuniciranja i življenja ljudske zajednice. Svakodnevno se pitamo koliko škola priprema za te promjene i za život u novom multimedijskom okruženju? Djeca i adolescenti manje vremena provedu u školi ili drugim oblicima institucionalnog učenja negoli u izvanškolskim prostorima te u drugim socijalnim zajednicama (obitelji, klubovima, društvima, vjerskim ustanovama i sl.). Stručnjaci se moraju stalno pitati što ima najveći utjecaj na učenje i razvoj mladih u tako bogatom medijskom okruženju. Lista najvažnijih kompetencija za život je znatno promijenjena i proširena u odnosu na prošlo stoljeće. Stručnjaci za odgoj i učenje nastoje predvidjeti moguće promjene u području sadržaja i metoda učenja na početku 21. stoljeća. Glavna pitanja na koja se nastoji pronaći odgovore jesu: što treba učiti, kako učiti, gdje učiti, zašto učiti te u kakvoj su vezi odgovori na ta pitanja s novom obrazovnom sredinom. Autor posebnu pozornost posvećuje odnosu apersonalne i personalne komunikacije u odrastanju djece i mladih, odnosno pitanjima koje pred stručnjake za učenje i odgoj donose novi komunikacijski mediji (Internet, mobilni telefoni te razni vidovi e-učenja). Tim pitanjima bavi se autor ovog priloga podsjećajući na neke zapaženije studije i autore koji su se u proteklih pola stoljeća bavili istim ili sličnim pitanjima (Alvin Toffler, Ivan Illich, George Orwel, Stephen Hawking te članovi Rimskoga kluba). Autor zaključuje da je danas, mnogo više negoli u prošlom stoljeću, važna kompetencija naučiti kako se uči uz pomoć novih medija te pripremanje mladih i odraslih za stalne i brze promjene

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Škola i učenje za budućnost // ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST / Jurčević Lozančić, Anka ; Siniša Opić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 9-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matijević, M. (2011) Škola i učenje za budućnost. U: Jurčević Lozančić, A. & Siniša Opić (ur.)ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, A. and Sini\v{s}a Opi\'{c}}, year = {2011}, pages = {9-22}, keywords = {okolina za u\v{c}enje, obrazovna sredina, stilovi u\v{c}enja, e-u\v{c}enje, futurologija, odgoj za promjene, informalno u\v{c}enje, \v{s}kola}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {\v{S}kola i u\v{c}enje za budu\'{c}nost}, keyword = {okolina za u\v{c}enje, obrazovna sredina, stilovi u\v{c}enja, e-u\v{c}enje, futurologija, odgoj za promjene, informalno u\v{c}enje, \v{s}kola}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, A. and Sini\v{s}a Opi\'{c}}, year = {2011}, pages = {9-22}, keywords = {learning environment, learning styles, e-learning, futurology, education for change, informal learning, school, Club of Rome}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {School and Learning for the Future}, keyword = {learning environment, learning styles, e-learning, futurology, education for change, informal learning, school, Club of Rome}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font