Pregled bibliografske jedinice broj: 537754
Dvojezično obrazovanje gluhe djece
Dvojezično obrazovanje gluhe djece // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (2012), 1; 104-116 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 537754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dvojezično obrazovanje gluhe djece
(Bilingual Education of Deaf Children)
Autori
Bradarić-Jončić, Sandra ; Kolarić, Bojana
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 48
(2012), 1;
104-116
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
gluhoća ; znakovni jezik ; dvojezičnost ; dvojezično obrazovanje gluhe djece ;
(deafness ; sign language ; bilingualism ; bilingual-bicultural education of the deaf ;)
Sažetak
U radu se daje pregled teorijskih i praktičnih aspekata dvojezičnog obrazovanja gluhe djece. Razmatraju se spoznaje s područja dvojezičnosti čujućih bitnih za razumijevanje dvojezičnosti gluhih - definicije i vrste dvojezičnosti, značajke jezičnog razvoja dvojezične djece te prednosti dvojezičnosti. Razmatra se pojava ideje o dvojezičnosti gluhih, primjena modela dvojezičnosti čujućih na dvojezičnost gluhih, razlike u dvojezičnosti čujućih i znakovne dvojezičnosti te kulturološki aspekti dvojezičnosti gluhih. Razmatraju se načela dvojezičnog obrazovanja gluhe djece te njegovi praktični aspekti u predškolskom i školskom razdoblju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-1301001-0910 - DVOJEZIČNA KOMUNIKACIJA GLUHIH I ČUJUĆIH (Bradarić Jončić, Sandra, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Sandra Bradarić Jončić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus