Pregled bibliografske jedinice broj: 535192
Školska kultura i odgojno djelovanje škole
Školska kultura i odgojno djelovanje škole // Vaspitanje za humane odnose - problemi i perspektive (Васпитање за хумане односе – проблеми и перспективе) / Jevtić, Bisera (ur.).
Niš: Filozofski fakultet Sveučilišta u Nišu, 2011. str. 254-265 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 535192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školska kultura i odgojno djelovanje škole
(School culture and upbringing influence of school)
Autori
Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vaspitanje za humane odnose - problemi i perspektive (Васпитање за хумане односе – проблеми и перспективе)
/ Jevtić, Bisera - Niš : Filozofski fakultet Sveučilišta u Nišu, 2011, 254-265
ISBN
978-86-7379-233-0
Skup
Međunarodni znanstveni skup "Vaspitanje za humane odnose – problemi i perspektive"
Mjesto i datum
Niš, Srbija, 17.09.2010. - 18.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
školska kultura; odgojno djelovanje škole; holistički pristup
(school culture; upbringing influence of school; holistic approach)
Sažetak
Škole su u današnje vrijeme postale isključivo obrazovne institucije i odgojna dimenzija škole u potpunosti je zanemarena. Koncepcija neoliberalizma u obrazovanju, PISA projekt, obrazovni standardi, potiču „poučavanje za test“ naglašavajući tako obrazovne ishode zanemarujući odgojno djelovanje škole. Takva škola nije u mogućnosti odgovoriti suvremenim izazovima pred kojima se nalazi (nasilje, netolerantnost, nesolidarnost, otuđenje, nezadovoljstvo, deprivacija vrijednosti ...) budući da se obrazovni ishodi uzimaju kao jedini ozbiljni indikator stanja odgojno-obrazovnog sustava u cjelini. U ovakvim uvjetima, trebalo bi promišljati školsku kulturu koja omogućuje holistički pogled na školu kao odgojno-obrazovnu instituciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Siniša Kušić
(autor)