Pregled bibliografske jedinice broj: 535184
Online društvene mreže i društveno umrežavanje kod učenika osnovne škole: navike Facebook generacije
Online društvene mreže i društveno umrežavanje kod učenika osnovne škole: navike Facebook generacije // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 56 (2010), 24; 103-125 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 535184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online društvene mreže i društveno umrežavanje kod učenika osnovne škole: navike Facebook generacije
(Online social networks and social networking of elementary school pupils: habits of Facebook generation)
Autori
Kušić, Siniša
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 56
(2010), 24;
103-125
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni
Ključne riječi
online društvene mreže; društveno umrežavanje; Facebook; navike i ponašanje učenika
(online social networks; social networking; Facebook; habits and behaviour of pupils)
Sažetak
Društvene mreže i društveno umrežavanje nisu novi koncepti, odnosno društveni fenomeni, međutim, u današnje vrijeme pojavljuju se u novom obliku. Zbog sve veće uporabe računala i interneta, ovi koncepti prenose se u online okruženje gdje se uz pomoć društvenog softvera i internetskih stranica-servisa djeci i mladima omogućuje formiranje online mreže prijatelja i/ili poznanika. Online društvene mreže i društveno umrežavanje postaje vrlo popularno među djecom i mladima. Među mnogim online društvenim mrežama Facebook je postao jedna od najpopularnijih online društvenih mreža u Hrvatskoj. Facebook tako postaje nov način komuniciranja i nova forma društvenosti te na taj način uvodi nove obrasce ponašanja i društvenog povezivanja. U radu su prikazani rezultati istraživanja kojim se željelo utvrditi način korištenja Facebooka kod učenika viših razreda osnovne škole te identificirati ponašanja učenika na Facebooku. Rezultati pokazuju kako većina učenika posjeduje Facebook profil te provodi znatnu količinu vremena sudjelujući u Facebook aktivnostima. Učenicima postaje rutina svakodnevno više puta provjeravati novosti svojih prijatelja, pregledavati njihove slike, preslušavati njihove omiljene pjesme ili dodavati nove prijatelje, odnosno ažurirati Facebook profil.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Siniša Kušić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
- EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA