Pregled bibliografske jedinice broj: 535098
Analiza načina ulaska američkih multinacionalnih kompanija na tržište srednje i istočne Europe
Analiza načina ulaska američkih multinacionalnih kompanija na tržište srednje i istočne Europe, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 535098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza načina ulaska američkih multinacionalnih kompanija na tržište srednje i istočne Europe
(Analysis of U.S. multinational companies entering the market in Central and Eastern Europe)
Autori
Horvat, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2011
Stranica
44
Mentor
Dabić, Marina
Ključne riječi
američke multinacionalne kompanije; rastuća tržišta srednje i istočne Europe; globalizacija; informatizacija
(American multinational companies; growing markets of Central and Eastern Europe; globalization;)
Sažetak
U današnjem trendu sve veće globalizacije, informatizacije i sve većeg povezivanja svijeta mnoga poduzeća traže nova tržišta. Američke multinacionalne tvrtke tako padom Berlinskog zida dolaze na tržište tzv. Istočnog bloka. Multinacionalne kompanije, koje ponekad imaju moć veću i od samih Vlada, koriste razne načine, metode i modele ulaska na inozemna tržišta. Predmet rada je utvrditi specifikum ulaska američkih multinacionalnih kompanija na rastuća tržišta srednje i istočne Europe te uvidjeti prednosti i nedostatke kako za poduzeća tako i za same zemlje u koje se ulaže te prikazati način konkretnog američkog multinacionalnog investitora na hrvatsko tržište i proces daljnjeg djelovanja na istom.
Izvorni jezik
Hrvatski