Pregled bibliografske jedinice broj: 533971
Razlomci – uzročnici loma u nastavi matematike?
Razlomci – uzročnici loma u nastavi matematike? // Matematika i škola, 61 (2011), 4-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 533971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlomci – uzročnici loma u nastavi matematike?
(Do fractions cause fractures in mathematics education?)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 61
(2011);
4-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
razlomci; nastava matematike
(fractions; mathematics education)
Sažetak
Članak se bavi problemom razumijevanja razlomaka u petom i šestom razredu osnovne škole, te problematikom rutine i ideje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija