Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 532885

Koncentracija funkcija i transparentnost tržišta - odlučujući čimbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica


Segetlija, Zdenko
Koncentracija funkcija i transparentnost tržišta - odlučujući čimbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 187-201 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 532885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncentracija funkcija i transparentnost tržišta - odlučujući čimbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica
(Concentration of Functions and Transparency of Markets - Decisive Factors for Formating Retail Business Units)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011, 187-201

Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - XI znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.10.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
maloprodaja; maloprodajna poslovna jedinica; koncentracija u maloprodaji; internacionalizacija i globalizacija maloprodaje; Republika Hrvatska
(retailing; retail business units; retail concentration; internationalization and)

Sažetak
S obzirom na porast važnosti maloprodaje u kanalima distribucije, odnosno u cijelome nacionalnom gospodarskom sustavu, potrebno je i nadalje izučavanje teorija kojima se objašnjavaju promjene, odnosno razvoj oblika maloprodajnih poslovnih jedinica. U tome smislu posebno su važne novije teorije: „kombinirana teorija“ i „teorija prednosti kroz resurse“. Te su koncepcije osobito važne za objašnjenje procesa širenja pojedinih oblika maloprodajnih poslovnih jedinica od strane velikih svjetskih maloprodajnih lanaca iz jednih u druge zemlje. U radu se naglašava zbog čega i dalje raste važnost maloprodaje u nacionalnom gospodarstvu (daju se i prijedlozi novih pokazatelja). Osim što se ističu dosadašnje najpoznatije koncepcije za objašnjenje promjena oblika maloprodajnih poslovnih jedinica, naglašavaju se temeljne naznake za stvaranje novih koncepcija: daljnjei razvoj trgovinskih funkcija u smislu njihove koncentracije i povišenja tržišne transparentnosti. Suvremene su promjene uvjetovane čimbenicima koji dovode i do internacionalizacijskih i globalizacijskih procesa u svjetskom gospodarstvu. Postavljene bi se hipoteze mogle verificirati nalaženjem određenih tendencija i pravilnosti u njihovom kretanju i njihovim međusobnim odnosima. No, u radu se daju tek neki pokazatelji koncentracijskih kretanja u malopropdaji Republike Hrvatske i razvoja e-maloprodaje, te neke usporedbe s razvojem svjetskih maloprodajnih lanaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Zbornik se tiska kao periodička publikacija ISSN 1847-361X Citiran u EconPapers



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Koncentracija funkcija i transparentnost tržišta - odlučujući čimbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 187-201 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. (2011) Koncentracija funkcija i transparentnost tržišta - odlučujući čimbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica. U: Segetlija, Z. & Karić Marijan (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, editor = {Segetlija, Z. and Kari\'{c} Marijan}, year = {2011}, pages = {187-201}, keywords = {maloprodaja, maloprodajna poslovna jedinica, koncentracija u maloprodaji, internacionalizacija i globalizacija maloprodaje, Republika Hrvatska}, title = {Koncentracija funkcija i transparentnost tr\v{z}i\v{s}ta - odlu\v{c}uju\'{c}i \v{c}imbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica}, keyword = {maloprodaja, maloprodajna poslovna jedinica, koncentracija u maloprodaji, internacionalizacija i globalizacija maloprodaje, Republika Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, editor = {Segetlija, Z. and Kari\'{c} Marijan}, year = {2011}, pages = {187-201}, keywords = {retailing, retail business units, retail concentration, internationalization and}, title = {Concentration of Functions and Transparency of Markets - Decisive Factors for Formating Retail Business Units}, keyword = {retailing, retail business units, retail concentration, internationalization and}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font