Pregled bibliografske jedinice broj: 532163
Trgovački centri - više od šopinga
Trgovački centri - više od šopinga // Ja trgovac, 2 (2011), 8; 30-33 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
CROSBI ID: 532163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovački centri - više od šopinga
(Shopping Malls - More Than Just Shopping)
Autori
Anić, Ivan-Damir ; Marković, Milivoj
Izvornik
Ja trgovac (1847-9987) 2
(2011), 8;
30-33
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni
Ključne riječi
trgovački centar ; maloprodaja
(shopping mall ; retailing)
Sažetak
Trgovački centri su polako, ali sigurno postali neizbježan dio svakodnevnice, mjesta koja pored funkcionalnih značenja, za mnoge posjetitelje predstavljaju društveno okupljlalište, mjesto za šetnje, zabavu ili jednostavno bijeg od rutine. U radu su koncizno prikazani recentrni trendovi u razvoju trgovačkih centara u Hrvatskoj i regiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
RIT Croatia, Dubrovnik