Pregled bibliografske jedinice broj: 531963
Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom
Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 531963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom
(Brand Identity and Integrated Marketing Communications as a Critical Components of Brand Equity)
Autori
Gorup, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.10
Godina
2011
Stranica
64
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
identitet marke; integrirana marketinška komunikacija; tržišna vrijednost marke
(Brand Identity; Integrated Marketing Communications; Brand Equity)
Sažetak
U ovome radu obrađuje se proces upravljanja markom, definiran kroz tri razine. Proces započinje stvaranjem identiteta marke koji se zatim komunicira integriranom marketinškom komunikacijom u svrhu ostvarivanja visoke tržišne vrijednosti marke. Identitet marke, kao jedinstveni skup asocijacija na marku koje upravitelj markom stvara i održava, predstavlja marku i daje obećanje potrošačima. Kreirani identitet marke postaje strateška osnova za komuniciranje marke potrošačima putem integrirane marketinške komunikacije. Integrirana marketinška komunikacija koordinira sve marketinške komunikacijske aktivnosti u različitim komunikacijskim kanalima, u svrhu postizanja sinergijskih učinaka. Kako bi integrirana marketinška komunikacija dugoročno postigla uspjeh, odnosno stvorila marku visoke tržišne vrijednosti, treba biti dosljedna sa zadanim identitetom marke. Marka visoke tržišne vrijednosti temeljene na potrošaču prisutna je kada potrošač ima veliku razinu svjesnosti i upoznatosti s markom, te kada prema njoj ima snažne, povoljne i jedinstvene asocijacije. U radu je kao primjer stvaranja visoke tržišne vrijednosti marke, temeljene na identitetu marke dosljedno komuniciranog integriranom marketinškom komunikacijom, predstavljena studija slučaja Lexus.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija