Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 531963

Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom


Gorup, Anja
Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 531963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom
(Brand Identity and Integrated Marketing Communications as a Critical Components of Brand Equity)

Autori
Gorup, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.10

Godina
2011

Stranica
64

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
identitet marke; integrirana marketinška komunikacija; tržišna vrijednost marke
(Brand Identity; Integrated Marketing Communications; Brand Equity)

Sažetak
U ovome radu obrađuje se proces upravljanja markom, definiran kroz tri razine. Proces započinje stvaranjem identiteta marke koji se zatim komunicira integriranom marketinškom komunikacijom u svrhu ostvarivanja visoke tržišne vrijednosti marke. Identitet marke, kao jedinstveni skup asocijacija na marku koje upravitelj markom stvara i održava, predstavlja marku i daje obećanje potrošačima. Kreirani identitet marke postaje strateška osnova za komuniciranje marke potrošačima putem integrirane marketinške komunikacije. Integrirana marketinška komunikacija koordinira sve marketinške komunikacijske aktivnosti u različitim komunikacijskim kanalima, u svrhu postizanja sinergijskih učinaka. Kako bi integrirana marketinška komunikacija dugoročno postigla uspjeh, odnosno stvorila marku visoke tržišne vrijednosti, treba biti dosljedna sa zadanim identitetom marke. Marka visoke tržišne vrijednosti temeljene na potrošaču prisutna je kada potrošač ima veliku razinu svjesnosti i upoznatosti s markom, te kada prema njoj ima snažne, povoljne i jedinstvene asocijacije. U radu je kao primjer stvaranja visoke tržišne vrijednosti marke, temeljene na identitetu marke dosljedno komuniciranog integriranom marketinškom komunikacijom, predstavljena studija slučaja Lexus.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gorup, Anja
Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Gorup, A. (2011) 'Tržišna vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketinškom komunikacijom', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gorup, Anja}, year = {2011}, pages = {64}, keywords = {identitet marke, integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke kao posljedica upravljanja identitetom marke i integriranom marketin\v{s}kom komunikacijom}, keyword = {identitet marke, integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gorup, Anja}, year = {2011}, pages = {64}, keywords = {Brand Identity, Integrated Marketing Communications, Brand Equity}, title = {Brand Identity and Integrated Marketing Communications as a Critical Components of Brand Equity}, keyword = {Brand Identity, Integrated Marketing Communications, Brand Equity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font