Pregled bibliografske jedinice broj: 531493
Kineziološki sadržaj kod mladih u slobodnom vremenu
Kineziološki sadržaj kod mladih u slobodnom vremenu, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet prirodoslovno – matematičkih i odgojnih znanosti, Mostar
CROSBI ID: 531493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kineziološki sadržaj kod mladih u slobodnom vremenu
(Kinesiological contents of youth in free time)
Autori
Pehar, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prirodoslovno – matematičkih i odgojnih znanosti
Mjesto
Mostar
Datum
20.10
Godina
2011
Stranica
32
Mentor
Prskalo, Ivan
Ključne riječi
Kineziološki sadržaj; mladi; slobodno vrijeme
(Kinesiological contents; youth; free time)
Sažetak
U detaljnoj analizi načina na koji učenici provode slobodno vrijeme rezultati pokazuju kako mladi u današnje vrijeme dosta slobodnog vremena nažalost provode uz internet i televiziju koji su u dobroj mjeri zamijenili brojne društvene igre, ali isto tako ohrabrujući su podaci koji pokazuju da velik broj mladeži svoje slobodno vrijeme upražnjava raznim kineziološkim aktivnostima. Učenici najviše preferiraju predmete TZK-a i informatiku, jer učenici svoje školske obaveze poistovjećuju s proizvoljno izabranim hobijima u njihovom slobodnom vremenu. Pošto učenici konstantno u anketi tjelesno/sport ističu kao omiljenu aktivnost bilo to u školi ili pak u slobodno vrijeme odlučili provedena je još jedna anketa vezanu za važnost TZK-a u školskom obrazovanju. Rezultati ove ankete pokazuju kako postoji određen broj učenika koji smatra kako imaju dovoljan broj sati TZK-a , dok postoji čak i nekolicina onih koji bi željeli da se broj sati smanji, ali ipak velika većina i dječaka i djevojčica bi voljelo da se u nastavnom planu i programu napravi još mjesta za dodatne sate iz ovog predmeta. Prema anketi dječaci najviše se bave nogometom, rukometom i borilačkim sportovima, dok djevojčice najviše vole rukomet, mažoretkinje i ples. Rezultate koje smo dobili na statistički obrađenom uzorku pokazuju nam da su naša djeca dosta aktivna u tjelesnim aktivnostima u njihovom slobodnom vremenu, što je vrlo ohrabrujuće. No postoje vidni problemi u pojedinim granama sporta što nam nalaže da se još više trudimo kako bi uspjeli omogućiti budućim naraštajima što veći izbor, a ne da nam se mlade generacije pretvore u „sjedeće“ kako ovaj ubrzani ritam života nalaže. Pošto uskoro izlazi još jedna generacija magistara naše struke za nadati je se kako ćemo u budućnosti imati sve veći broj stručnih sportskih djelatnika koji će svoje stečeno znanje i trud koji su uložili sve ove godine željeti prenijeti na mlade generacije, te kako će se sportske prilike u gradu Mostaru uvelike poboljšati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Profili:
Ivan Prskalo
(mentor)