Pregled bibliografske jedinice broj: 531117
Razvojne faze djeteta i obrazovna postignuća u Montessori pedagogiji
Razvojne faze djeteta i obrazovna postignuća u Montessori pedagogiji // Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma / Ivon, Hicela, Krogo, Ligija, Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 155-165
CROSBI ID: 531117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvojne faze djeteta i obrazovna postignuća u Montessori pedagogiji
(The development phases of the child and educational achievements in Montessori pedagogy)
Autori
Rajić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma
Urednik/ci
Ivon, Hicela, Krogo, Ligija, Mendeš, Branimir
Izdavač
Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije
Grad
Split
Godina
2011
Raspon stranica
155-165
ISBN
978-953-56834-0-7
Ključne riječi
Montessori pedagogija, razvojne faze, obrazovna postignuća,
(Montessori method, stages of development, educationall outcomes)
Sažetak
Maria Montessori reformski je pedagog s početka prošlog stoljeća, no njena pedagoška koncepcija suvremena je i danas. Montessori pedagogija za cilj ima razvoj neovisnosti i samostalnosti djeteta koji se postižu radom i slobodom, a njen pristup obrazovanju opisuje se kao obrazovanje za život. Maria Montessori podijelila je djetetov razvoj u četiri faze koje započinju rođenjem djeteta, a završavaju nakon 24. godine. Odgojna i obrazovna postignuća djeteta tijekom ovih faza osiguravaju razvoj mladog čovjeka ekonomski neovisnog, produktivnog i potrebitog u društvu. Čovjeka koji djeluje za svoju dobrobit kao i dobrobit drugih i koji razumije kako za razvoj društva obrazovanje traje cijeli život.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Višnja Rajić
(autor)