Pregled bibliografske jedinice broj: 530461
Poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja sa psihološkog, socijalnopedagoškog te informacijskog i komunikacijskog aspekta
Poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja sa psihološkog, socijalnopedagoškog te informacijskog i komunikacijskog aspekta. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (monografija)
CROSBI ID: 530461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja sa psihološkog, socijalnopedagoškog te informacijskog i komunikacijskog aspekta
(Disorders of inadequately controlled behavior from psychological, socialpedagogical and information and communication aspects)
Autori
Radetić-Paić, Mirjana ; Ružić-Baf, Maja ; Zuliani, Đeni
Ostali urednici
Šimović, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2011
Stranica
178
ISBN
978-953-7210-39-7
Ključne riječi
poremećaji nedovoljno kontroliranog ponašanja; psihologija; socijalnapedagogija; informacijska i komunikacijska tehnologija; ADHD; lokalna zajednica; video igre
(disorders of inadequately controlled behavior; psychology; socialpedagogy; information and communication technologies; ADHD; local community; video games)
Sažetak
Knjiga je temeljena na detaljnoj problematici različitih pristupa u radu s djecom s poremećajima nedovoljno kontroliranog ponašanja. Bavi se temama koje se odnose na edukaciju i integraciju djece u redovnom školskom okruženju s posebnim osvrtom na educiranost učitelja u radu u integracijskim razredima, učinke obrazovne integracije na učenike i motivaciju, poremećaje u ponašanju djece i mladih, rizike i potrebe za prevencijom i interveniranjem u kontekstu lokalne zajednice, temeljne pojmove vezane za videoigre, područje primjene videoigara u obrazovne svrhe, modele implementacije videoigara u školske kurikulume, njihov utjecaj na kognitivne i ponašajne funkcije djece, pregled alata za informiranje i rangiranje videoigara te opis izrade videoigre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb