Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 529432

Upravljanje marketingom turističke destinacije


Librić, Mateja
Upravljanje marketingom turističke destinacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 529432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom turističke destinacije
(Managing Tourist Destination Marketing)

Autori
Librić, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2011

Stranica
69

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
turistička destinacija; turistički proizvod; marketing turističke destinacije; atraktivnosti turističke destinacije; promocija turističke destinacije; grad Samobor
(tourist destination; tourist product; tourist destination marketing; tourist destination atractivenesses; promotion of tourist destination; Samobor city)

Sažetak
Ovim radom s područja maketinga u turizmu, željelo se ukazati na problem složenosti upravljanja marketingom u turizmu, s kojim se stručnjaci suočavaju već dulje, te prikazati turističke atraktivnosti kao važan element turističke ponude i analizirati marketinški miks, na primjeru grada Samobora kao turističke destinacije. Cilj rada je prikazati složenost pojma turističke destinacije, turističkih proizvoda i nositelja turističke ponude. Želi se usmjeriti na važnost turističke atraktivnosti i promocije za turističku destinaciju kako bi privukla veći broj posjetitelja. Kao treći cilj, turističke atraktivnosti i postojeći marketinški miks primjeniti na primjeru grada Samobora kao turističke destinacije s dugogodišnjom povijesti turizma i mogućnostima za još bolji razvitak. U radu su korišteni sekundarni podaci, prikupljeni metodom istraživanja za stolom. Radom je potvrđeno da grad Samobor ima dobar marketinški program, što dokazuje njegovu važnost kao vikend/izletničko odredište. Također je prikazana specifičnost turističkih proizvoda Samobora koje najviše označavaju manifestacije, te bogatstvo atraktivnosti za turiste, koje mogu zadovoljiti sve segmente posjetitelja. Zaključna razmatranja potvrđuju da je potencijal Samobora da postane najvažnije turističko odredište u kontinentalnoj Hrvatskoj velik, a da to postigne potrebno je usmjeriti se na razvoj dodatnih sadržaja i promociju ostalih turističkih proizvoda, a ne samo određenih manifestacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Librić, Mateja
Upravljanje marketingom turističke destinacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Librić, M. (2011) 'Upravljanje marketingom turističke destinacije', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Libri\'{c}, Mateja}, year = {2011}, pages = {69}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija, turisti\v{c}ki proizvod, marketing turisti\v{c}ke destinacije, atraktivnosti turisti\v{c}ke destinacije, promocija turisti\v{c}ke destinacije, grad Samobor}, title = {Upravljanje marketingom turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija, turisti\v{c}ki proizvod, marketing turisti\v{c}ke destinacije, atraktivnosti turisti\v{c}ke destinacije, promocija turisti\v{c}ke destinacije, grad Samobor}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Libri\'{c}, Mateja}, year = {2011}, pages = {69}, keywords = {tourist destination, tourist product, tourist destination marketing, tourist destination atractivenesses, promotion of tourist destination, Samobor city}, title = {Managing Tourist Destination Marketing}, keyword = {tourist destination, tourist product, tourist destination marketing, tourist destination atractivenesses, promotion of tourist destination, Samobor city}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font