Pregled bibliografske jedinice broj: 529432
Upravljanje marketingom turističke destinacije
Upravljanje marketingom turističke destinacije, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 529432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom turističke destinacije
(Managing Tourist Destination Marketing)
Autori
Librić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2011
Stranica
69
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
turistička destinacija; turistički proizvod; marketing turističke destinacije; atraktivnosti turističke destinacije; promocija turističke destinacije; grad Samobor
(tourist destination; tourist product; tourist destination marketing; tourist destination atractivenesses; promotion of tourist destination; Samobor city)
Sažetak
Ovim radom s područja maketinga u turizmu, željelo se ukazati na problem složenosti upravljanja marketingom u turizmu, s kojim se stručnjaci suočavaju već dulje, te prikazati turističke atraktivnosti kao važan element turističke ponude i analizirati marketinški miks, na primjeru grada Samobora kao turističke destinacije. Cilj rada je prikazati složenost pojma turističke destinacije, turističkih proizvoda i nositelja turističke ponude. Želi se usmjeriti na važnost turističke atraktivnosti i promocije za turističku destinaciju kako bi privukla veći broj posjetitelja. Kao treći cilj, turističke atraktivnosti i postojeći marketinški miks primjeniti na primjeru grada Samobora kao turističke destinacije s dugogodišnjom povijesti turizma i mogućnostima za još bolji razvitak. U radu su korišteni sekundarni podaci, prikupljeni metodom istraživanja za stolom. Radom je potvrđeno da grad Samobor ima dobar marketinški program, što dokazuje njegovu važnost kao vikend/izletničko odredište. Također je prikazana specifičnost turističkih proizvoda Samobora koje najviše označavaju manifestacije, te bogatstvo atraktivnosti za turiste, koje mogu zadovoljiti sve segmente posjetitelja. Zaključna razmatranja potvrđuju da je potencijal Samobora da postane najvažnije turističko odredište u kontinentalnoj Hrvatskoj velik, a da to postigne potrebno je usmjeriti se na razvoj dodatnih sadržaja i promociju ostalih turističkih proizvoda, a ne samo određenih manifestacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija