Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 529431

Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem


Kuljanac, Martina
Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 529431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem
(Building strong brand trough emotional bond with customer)

Autori
Kuljanac, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2011

Stranica
55

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
emocionalna marka; osjetilno brandiranje; snažna marka; širenje marke; marka ikona; marka kao religija
(emotional brand; sensory branding; strong brand; brand extension; iconic brand; brand as a religion)

Sažetak
Ovaj rad je rezultat proučavanja literature s područja emocionalne povezanosti marke i potrošača. U radu autorica nastoji istražiti kako emocionalna povezanost potrošača s markom utječe na njezinu snagu i uspjeh. Prikazuje se kako djelovanje marke na sva osjetila potrošača – tzv. osjetilno brandiranje – stvara čvrstu povezanost s markom, te joj osigurava lojalnost potrošača i uspjeh. Naglašava se ideja osjetilnog brandiranja kao izvora privlačenja i zadržavanja potrošača, uz izgradnju dugoročnog pozitivnog odnosa s njima. Također se razmatra širenje uspješno izgrađene marke, te problemi koji su uz to vezani. Može se zaključiti da djelovanjem na sva osjetila potrošača marka zauzima posebno mjesto u potrošačevom životu i on postaje emocionalno povezan s njom, dugoročno joj postaje lojalan, pa čak i do te mjere da ona za njega postaje stil života i/ili religija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuljanac, Martina
Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Kuljanac, M. (2011) 'Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuljanac, Martina}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {emocionalna marka, osjetilno brandiranje, sna\v{z}na marka, \v{s}irenje marke, marka ikona, marka kao religija}, title = {Izgradnja sna\v{z}ne marke putem emocionalne povezanosti s potro\v{s}a\v{c}em}, keyword = {emocionalna marka, osjetilno brandiranje, sna\v{z}na marka, \v{s}irenje marke, marka ikona, marka kao religija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuljanac, Martina}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {emotional brand, sensory branding, strong brand, brand extension, iconic brand, brand as a religion}, title = {Building strong brand trough emotional bond with customer}, keyword = {emotional brand, sensory branding, strong brand, brand extension, iconic brand, brand as a religion}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font