Pregled bibliografske jedinice broj: 529431
Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem
Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 529431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja snažne marke putem emocionalne povezanosti s potrošačem
(Building strong brand trough emotional bond with customer)
Autori
Kuljanac, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2011
Stranica
55
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
emocionalna marka; osjetilno brandiranje; snažna marka; širenje marke; marka ikona; marka kao religija
(emotional brand; sensory branding; strong brand; brand extension; iconic brand; brand as a religion)
Sažetak
Ovaj rad je rezultat proučavanja literature s područja emocionalne povezanosti marke i potrošača. U radu autorica nastoji istražiti kako emocionalna povezanost potrošača s markom utječe na njezinu snagu i uspjeh. Prikazuje se kako djelovanje marke na sva osjetila potrošača – tzv. osjetilno brandiranje – stvara čvrstu povezanost s markom, te joj osigurava lojalnost potrošača i uspjeh. Naglašava se ideja osjetilnog brandiranja kao izvora privlačenja i zadržavanja potrošača, uz izgradnju dugoročnog pozitivnog odnosa s njima. Također se razmatra širenje uspješno izgrađene marke, te problemi koji su uz to vezani. Može se zaključiti da djelovanjem na sva osjetila potrošača marka zauzima posebno mjesto u potrošačevom životu i on postaje emocionalno povezan s njom, dugoročno joj postaje lojalan, pa čak i do te mjere da ona za njega postaje stil života i/ili religija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija