Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 528021

Hrvatska tradicijska glazba i djeca mlađe školske dobi


Mandić, Ana
Hrvatska tradicijska glazba i djeca mlađe školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 528021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatska tradicijska glazba i djeca mlađe školske dobi
(Croatian traditional music at a younger school age)

Autori
Mandić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
27.09

Godina
2011

Stranica
49

Mentor
Rojko, Pavel

Neposredni voditelj
Svalina, Vesna

Ključne riječi
hrvatska tradicijska glazba; djeca mlađe školske dobi; nastava glazbene kulture; izvannastavne glazbene aktivnosti
(Croatian traditional music; students at a younger school age; teaching music culture; extracurricular musical activities)

Sažetak
Pogled u povijest nastave glazbe pokazuje nam da je hrvatska tradicijska glazba postala sastavnim dijelom odgoja i obrazovanja tek u 20. stoljeću. Upoznavanje djece s kulturnom baštinom svojega i drugih naroda od velike je važnosti, ali se takva nastava nije dovoljno realizirala. Svrha je ovoga diplomskoga rada bila istražiti što učenici mlađe školske dobi misle o hrvatskoj tradicijskoj glazbi, vole li slušati hrvatsku tradicijsku glazbu na nastavi glazbene kulture te pohađaju li učenici neku izvannastavnu aktivnost. Rezultati ukazuju na to da djeca ne poznaju dovoljno hrvatsku tradicijsku glazbu jer nisu dovoljno informirana o toj temi na nastavi glazbene kulture. Izvannastavnu aktivnost „folklor“ pohađa samo mali broj učenika i to su većinom učenici nižih razreda. Učenici poznaju slavonske nošnje i glazbala karakteristična za slavonsko područje te izražavaju želju da se u nastavi glazbene kulture više upoznaje hrvatska tradicijska glazba. Učenici nižih razreda pokazuju veći interes za upoznavanje tradicijske glazbe od učenika viših razreda, dok učenici viših razreda pokazuju bolje poznavanje tradicijske glazbe. Održani sati glazbene kulture koje smo proveli od prvog do četvrtog razreda pridonijeli su da učenici bolje upoznaju folklorno glazbeno nasljeđe te da se kod njih razviju novi dojmovi i stajališta o hrvatskoj tradicijskoj glazbi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Svalina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Ana
Hrvatska tradicijska glazba i djeca mlađe školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
Mandić, A. (2011) 'Hrvatska tradicijska glazba i djeca mlađe školske dobi', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Ana}, year = {2011}, pages = {49}, keywords = {hrvatska tradicijska glazba, djeca mla\dje \v{s}kolske dobi, nastava glazbene kulture, izvannastavne glazbene aktivnosti}, title = {Hrvatska tradicijska glazba i djeca mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {hrvatska tradicijska glazba, djeca mla\dje \v{s}kolske dobi, nastava glazbene kulture, izvannastavne glazbene aktivnosti}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mandi\'{c}, Ana}, year = {2011}, pages = {49}, keywords = {Croatian traditional music, students at a younger school age, teaching music culture, extracurricular musical activities}, title = {Croatian traditional music at a younger school age}, keyword = {Croatian traditional music, students at a younger school age, teaching music culture, extracurricular musical activities}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font