Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 527516

Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole


Topolovčan, Tomislav
Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole // Bjelovarski učitelj, 16 (2011), 1-2; 30-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 527516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole
(School's curriculum as recognizable features of a school)

Autori
Topolovčan, Tomislav

Izvornik
Bjelovarski učitelj (1330-0954) 16 (2011), 1-2; 30-39

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
prepoznatljivost škole; nacionalni kurikulum; školski kurikulum; nastavni kurikulum
(school's recognisability; national curriculum; school's curriculum; teaching curriculum)

Sažetak
U radu se opisuje prepoznatljivost pojedine škole pomoću njenog školskog kurikuluma. Prikazuju se neka obilježja nacionalnog, školskog i nastavnog kurikuluma kojima je moguće planirati i organizirati prepoznatljiv rad i aktivnosti pojedine škole. Prikazuje se prepoznatljivost škole u odnosu na kompetencije učitelja, njihova inicijalnog i cjeloživotnog obrazovanja. Razmatra se odnos škole prema lokalnoj zajednici te potrebe djelovanja škole u određenoj okolini, ali i integracija društvenih aktivnosti lokalne zajednice u odgojno-obrazovnom procesu u lokalnoj školi Prikazuje se uloga učenika koji zajedno s učiteljima i roditeljima pridonose prepoznatljivosti pojedine škole u užoj i široj društvenoj zajednici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Topolovčan, Tomislav
Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole // Bjelovarski učitelj, 16 (2011), 1-2; 30-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Topolovčan, T. (2011) Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole. Bjelovarski učitelj, 16 (1-2), 30-39.
@article{article, author = {Topolov\v{c}an, Tomislav}, year = {2011}, pages = {30-39}, keywords = {prepoznatljivost \v{s}kole, nacionalni kurikulum, \v{s}kolski kurikulum, nastavni kurikulum}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj}, volume = {16}, number = {1-2}, issn = {1330-0954}, title = {\v{S}kolski kurikulum kao prepoznatljivost \v{s}kole}, keyword = {prepoznatljivost \v{s}kole, nacionalni kurikulum, \v{s}kolski kurikulum, nastavni kurikulum} }
@article{article, author = {Topolov\v{c}an, Tomislav}, year = {2011}, pages = {30-39}, keywords = {school's recognisability, national curriculum, school's curriculum, teaching curriculum}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj}, volume = {16}, number = {1-2}, issn = {1330-0954}, title = {School's curriculum as recognizable features of a school}, keyword = {school's recognisability, national curriculum, school's curriculum, teaching curriculum} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font