Pregled bibliografske jedinice broj: 527516
Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole
Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole // Bjelovarski učitelj, 16 (2011), 1-2; 30-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 527516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski kurikulum kao prepoznatljivost škole
(School's curriculum as recognizable features of a school)
Autori
Topolovčan, Tomislav
Izvornik
Bjelovarski učitelj (1330-0954) 16
(2011), 1-2;
30-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
prepoznatljivost škole; nacionalni kurikulum; školski kurikulum; nastavni kurikulum
(school's recognisability; national curriculum; school's curriculum; teaching curriculum)
Sažetak
U radu se opisuje prepoznatljivost pojedine škole pomoću njenog školskog kurikuluma. Prikazuju se neka obilježja nacionalnog, školskog i nastavnog kurikuluma kojima je moguće planirati i organizirati prepoznatljiv rad i aktivnosti pojedine škole. Prikazuje se prepoznatljivost škole u odnosu na kompetencije učitelja, njihova inicijalnog i cjeloživotnog obrazovanja. Razmatra se odnos škole prema lokalnoj zajednici te potrebe djelovanja škole u određenoj okolini, ali i integracija društvenih aktivnosti lokalne zajednice u odgojno-obrazovnom procesu u lokalnoj školi Prikazuje se uloga učenika koji zajedno s učiteljima i roditeljima pridonose prepoznatljivosti pojedine škole u užoj i široj društvenoj zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Tomislav Topolovčan
(autor)